Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Fantastisch voor merken die exclusief in bio-winkels liggen"

Biologische BN'ers dankzij RTL Viert de Kerst

Tholen - Diverse bio-producten zijn de komende tijd te zien op prime time TV. De RTL Viert de Kerst-campagne is weer van start gegaan. Tot de Kerst zal RTL 25.000 Kerstpakketten uitdelen. Iedereen kan iemand opgeven en RTL zal het pakket rond de feestdagen van 2015 bij hem of haar thuis bezorgen. Er zitten diverse biologische producten in het pakket, van onder meer Bakkerij Van Strien, Joannusmolen en Ethiquable. Ook Wessanen Benelux doet mee in dit initiatief met duizenden potjes De Rit Chocoreale.



Kees van Rooijen geeft aan dat Wessanen helemaal achter het initiatief staat. "Het is een mooi initiatief en we zijn dan ook erg blij dat de initiatiefnemers onze heerlijke pure choco spread in dit pakket wilden opnemen vanwege de Fairtrade- en bio-kwaliteit en de echte chocoladesmaak. Klein detail is dat de rode kleur van het etiket ook goed aansluit bij de Kerst."
 


Volgens Kees is het vooral van belang dat biologisch dankzij deze actie ook in een breder daglicht komt te staan. "De ontvangers van de pakketten komen hierdoor met verschillende mooie bio-producten in aanraking die alleen in het natuurvoedingskanaal verkrijgbaar zijn. Het zou al prachtig zijn als we hierdoor bijvoorbeeld 100 nieuwe mensen naar de natuurvoedingswinkel kunnen trekken en hier kennis kunnen laten maken met het ruime en onderscheidende aanbod aan biologische producten."

De komende periode zal niet alleen RTL Boulevard aandacht besteden aan de actie en het pakket, het komt ook aan bod bij Koffietijd, GTST en Carlo's TV Café. Ook worden er verschillende promo's uitgezonden op verschillende zenders van RTL. En online is er via de actiepagina www.rtlviertdekerst.nl meer over de actie te vinden. "Onze Chocoreale wordt hiermee echt een BN'er", besluit Kees.

Voor meer informatie: kees.van.rooijen@wessanen.com, www.wessanen.com