Foodcafé hoofdkantoor in teken van biologische huismerklijn
Medewerkers Jumbo maken kennis met bio-boeren
Teler Adri Jonkers van het biologische tuinbouwbedrijf Oirschot Organics vertelt de Jumbo hoofdkantoor medewerkers over zijn biologische groenten, waaronder tomaten en paprika's.
"We zijn erg trots op onze nieuwe biologische huismerklijn, waarbij we de boeren en telers van de producten ook persoonlijk kennen. We laten onze klanten ook graag kennis maken met hen, door de herkomst op de verpakking toe te lichten. Zo weet de klant echt wat hij koopt", vertelt Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Formule en Innovatie van Jumbo Supermarkten. "Om die reden vinden we het ook belangrijk dat de collega's kennis maken met de biologische producten én het verhaal erachter. Daarom organiseren wij deze Foodcafé Bioweek. Eten is tenslotte weten."
Medewerkers van het hoofdkantoor van Jumbo kiezen het biologische lunchmenu, gemaakt van de producten van het biologische tuinbouwbedrijf Oirschot Organics.
Deze zomer maakte Jumbo de introductie van de biologische huismerklijn bekend. Hiermee maakt het supermarktbedrijf ook biologische producten tegen de scherpe Jumbo prijs voor alle klanten bereikbaar. Jumbo biedt momenteel biologische zuivelproducten, vers brood, eieren, koffie, diverse groenten en vers vlees aan. Gedurende het jaar wordt de biologische huismerklijn uitgebreid naar iedere productgroep, om zo in de basisbehoefte van de klant te voorzien.
Voor meer informatie: www.jumbo.com