Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duitsland: Drogerie Markt introduceert private label DM Bio

Duitslands grootste drogisterijketen, Drogerie Markt (DM), heeft haar eerste private label gelanceerd voor biologische voedingsmiddelen. Er zijn meer dan 48 producten geïntorudceerd onder de merknaam DM Bio.

Deze stap is bedoeld om de verkoop van biologisch voedsel in de drogisterijen te verhogen. DM heeft in het verleden al succes gehad met andere private labels, met name Alverde natuurlijke cosmetica. Onder dit label worden meer dan 300 natuurlijke cosmeticaproducten aangeboden.

De lancering van DM Bio roept vragen op over de samenwerking van DM met Alnatura. Alnatura leverde haar private label-producten aan de drogisterijketen. DM lijkt veel Alnatura-producten te hebben vervangen met zijn eigen private label-producten.



De DM Bio-range zal in meer dan 2.000 DM-drogisterijen in heel Europa worden ingevoerd. Het gaat om ongeveer 1.500 drogisterijen in Duitsland, de andere zaken zitten vooral in Oostenrijk, Hongarije, Kroatië en Tsjechië.

Klik hier voor meer informatie.
Publicatiedatum: