Om de landelijke boerderij-actie van 'de blauwe supermarktketen' een lokale draai te geven hebben biologische Boerderij Buitenverwachting en Adopteer een Koe de Albert Heijn in de Ridderhof benaderd voor een extra actie waarbij klanten van het AH-filiaal leuke prijzen kunnen winnen. Klanten kunnen op de achterkant van de kassabon gegevens invullen en in de melkbus stoppen die in de winkel staat. Aan het einde van de actie worden er twee gelukkige winnaars getrokken die een koedobon en een T-shirt winnen. Hiermee kunnen zij bij een koe adopteren. Ook komt er een tekenwedstrijd voor kinderen. De 8 mooiste tekeningen worden beloond met een rondleiding over boerderij Buitenverwachting en krijgen een sleutelhanger. De looptijd van deze actie is twee weken van maandag 29 september tot maandag 13 oktober.
Foto: Marijn van 't Veer.
Adopteer een Koe is een stichting die een verbinding wil leggen tussen burger en boer door adoptie van een stier, een koe of een kalf te faciliteren. Door adoptie wordt de boerderij gesteund. Boerderij Buitenverwachting is een multifunctionele, biologische, kleinschalige en multigenerationele boerderij in het groene hart en is iedere zaterdag van 11:00 tot 17:00 uur geopend voor het publiek.
Boerderij Buitenverwachting besloot vorig jaar bewust niet mee te doen aan de landelijke open dagen van Albert Heijn. Klik hier om het artikel daarover te lezen.
Voor meer informatie: www.boerderijbuitenverwachting.nl en www.adopteereenkoe.nl
Abonneren
Vacatures
Samenwerking met Boerderij Buitenverwachting en Adopteer een Koe
AH Alphen aan de Rijn geeft lokal draai aan boerderij-actie
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-28 Carrefour gaat samenwerken met vier bio-grossiers
- 2023-09-27 De Traay steunt biodiversiteitsonderzoeken van de Odin imkerij
- 2023-09-25 De Vlierstee viert 45-jarig bestaan
- 2023-09-22 Alnatura wint award voor beste AGF-afdeling
- 2023-09-21 Mijnbiowinkel.nl gelanceerd: locatiezoeker voor dichtstbijzijnde biologische winkel
- 2023-09-20 Aardappelen van PLUS standaard biologisch
- 2023-09-18 Leveranciersdag Udea zorgt voor verbinding in de keten
- 2023-09-18 Studie naar de markt voor biologische levensmiddelen in Duitsland
- 2023-09-15 Albert Heijn lanceert magazine over biologisch
- 2023-09-14 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-14 Solidare Natuurvoeding sluit de deuren
- 2023-09-14 dennree investeert ongeveer 18 miljoen euro in loonsverhogingen
- 2023-09-13 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."
- 2023-09-13 Omzet biologisch keurmerk met 8,3 procent gegroeid
- 2023-09-12 Meer dan 32% van de Fransen kan zich geen 3 maaltijden per dag veroorloven
- 2023-09-12 "Mensen fietsen toch om voor een onafhankelijke natuurvoedingswinkel"
- 2023-08-31 Mijnbiowinkel.nl moet meer zichtbaarheid creëren bij een groter publiek
- 2023-08-30 "Moeilijk om nieuwe klanten te overtuigen"
- 2023-08-29 Luca Radau treedt toe tot de raad van bestuur van SuperBioMarkt
- 2023-08-28 "Consument begrijpt biologisch niet"