Nieuwe klanten stromen binnen bij 'favoriete biowinkel' Solidare
De natuurvoedingswinkel was erg trots op de prijs en kreeg van alle kanten leuke reacties. Els Pijpers, eigenares van Solidare is tevreden: "Mede door winnen van tweede prijs in de verkiezing weten meer mensen onze winkel te vinden. In de eerste maanden van dit jaar hebben we veel nieuwe klanten gekregen! Kennelijk voldoen we met onze winkel aan een behoefte. Leveranciers benaderen ons ook veel meer dan anders, dat had ik niet verwacht."
Een fortuinlijke klant die bij de publieksverkiezing op Solidare had gestemd, werd onlangs getrakteerd op een gratis biologisch boodschappenpakket ter waarde van 50 euro. Els: "Als je overladen wordt met complimenten van klanten, moet je ook iets terugdoen!" De klant was blij verrast toen hij de prijs kreeg. "Hij komt hier soms wel drie keer per dag in de winkel en dan maken we vaak even een praatje. Die persoonlijke aandacht wordt erg gewaardeerd. We kennen onze klanten en doen meer dan alleen producten over de toonbank schuiven", aldus Els.
Winkelier Els Pijpers met prijswinnaar Sjaak Blokland uit Tilburg.
De consumentenbestedingen aan biologische voeding zijn in de afgelopen vijf jaar verdubbeld in Nederland. Uit een peiling van onderzoeksbureau Gfk bleek dit voorjaar dat 20% van de consumenten in de supermarkt bewust kiest voor biologische voeding.
Voor meer informatie: www.solidarenatuurvoeding.nl