Zonnatura start nieuwe landelijke campagne

Zonnatura start vandaag (8 april) met de landelijke campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?'. Via tv-commercials, social media en samplingacties wil het voedingsmerk de consument prikkelen en nieuwsgierig maken naar een zo bewust en natuurlijk mogelijke voeding.

In de campagne staat de authentieke voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediƫnten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.

Met de nieuwe campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar meer puur en authentiek eten. De Zonnatura-campagne bestaat uit een tv-commercial die vanaf 8 april te zien is en zal worden aangevuld met Zonnatura muesli samplingacties via social media en op verschillende treinstations.

Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van onze oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.

Bekijk hier de tv-commercial:



Kijk voor meer informatie op www.zonnatura.nl.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven