Zonnatura start vandaag (8 april) met de landelijke campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?'. Via tv-commercials, social media en samplingacties wil het voedingsmerk de consument prikkelen en nieuwsgierig maken naar een zo bewust en natuurlijk mogelijke voeding.
In de campagne staat de authentieke voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediënten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.
Met de nieuwe campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar meer puur en authentiek eten. De Zonnatura-campagne bestaat uit een tv-commercial die vanaf 8 april te zien is en zal worden aangevuld met Zonnatura muesli samplingacties via social media en op verschillende treinstations.
Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van onze oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.
Bekijk hier de tv-commercial:
Kijk voor meer informatie op www.zonnatura.nl.

Abonneren
Vacatures
- Agrarisch medewerker - Veredeling
- Logistiek Medewerker Groenten en Fruit
- Teler - Teeltspecialist - Hoofd Teelt - Head Grower
- Teamleider Productie
- Productiemedewerker
- Medewerker Sales Support
- Teeltspecialist
- Crop Manager Vollegrond Noord-Frankrijk
- Transportplanners Export
- Verkoper Buitendienst
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Radicaal, biologisch en dynamisch
- Cornelis Mosselman zamelt geld in om producten te doneren aan Voedselbank
- Nieuwe lijn met biologische bakkerijproducten van Nederlandse bodem: Driekant Vitale Voeding
Top 5 - afgelopen maand
- Wetenschappelijke studie toont aan dat synthetische bestrijdingsmiddelen gevaarlijker zijn dan natuurlijke middelen
- Vogelgriepvaccin stapje dichterbij
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Fotoreportage: Nederlandse exposanten op Biofach/Vivaness 2023
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-16 Nauwelijks prijsverschil tussen supermarkt en bio-speciaalzaak
- 2023-03-08 Trendcafé bezoekt Jumbo Foodmarkt Naaldwijk
- 2023-03-06 Odin Joure geopend
- 2023-02-27 43e Dille & Kamille-winkel geopend in Apeldoorn
- 2023-02-27 Britse biologische markt groeide met 1,6% naar meer dan 3,1 miljard pond
- 2023-02-24 "We hebben laten zien dat de bio-speciaalzaken heel serieus bezig zijn"
- 2023-02-22 Ook in 2023 de beste Duitse bio-handelaar
- 2023-02-20 Albert Heijn stopt met invliegen groenten en fruit
- 2023-02-17 "26 miljoen is in relatie tot alle problemen die er zijn, een heel klein bedrag"
- 2023-02-17 Toezichthouder ACM tegen telers en retail: "Werk vaker samen"
- 2023-02-15 "Supermarkten maken biologische groenten onnodig duur"
- 2023-02-14 Winterrapport GfK: shopper getraumatiseerd door de inflatie
- 2023-02-14 Ekoplaza juicht Nederlandse IMVO wetgeving toe
- 2023-02-13 Pompoen, gember, rode en witte kool, rode biet, pastinaak en (baby) Romaine standaard biologisch bij Albert Heijn
- 2023-02-09 Duitsland: ondanks recordinflatie blijft merendeel klanten de biowinkels trouw
- 2023-02-06 Albert Heijn en bp openen 100e tankstation met een AH to go
- 2023-02-02 33e Odin winkel geopend in Winsum
- 2023-02-01 Coop viert 30 jaar Naturaplan
- 2023-02-01 "Het stimuleren van biologisch en het eigen duurzaamheidsprogramma zitten elkaar niet in de weg"
- 2023-01-31 Picnic overtreedt, volgens NVWA, de wet met goedkopere Duitse A-merken