Zonnatura start vandaag (8 april) met de landelijke campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?'. Via tv-commercials, social media en samplingacties wil het voedingsmerk de consument prikkelen en nieuwsgierig maken naar een zo bewust en natuurlijk mogelijke voeding.
In de campagne staat de authentieke voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediƫnten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.
Met de nieuwe campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar meer puur en authentiek eten. De Zonnatura-campagne bestaat uit een tv-commercial die vanaf 8 april te zien is en zal worden aangevuld met Zonnatura muesli samplingacties via social media en op verschillende treinstations.
Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van onze oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.
Bekijk hier de tv-commercial:
Kijk voor meer informatie op www.zonnatura.nl.

Abonneren
Vacatures
- Business Development Manager – Frozen Fruits
- Commercieel Logistiek Medewerker
- Medewerker Marketing & Communicatie
- Assistant Technical Manager
- Inkoop Controller
- QA/QC Administrator
- Support Medewerker
- Loodskantoor Medewerker Verlading
- Trader in Zachtfruit en Exoten
- Installatie- / servicemedewerker interieurbeplanting
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Tweede Kamer: "Ondersteun biologische koplopers in stikstofaanpak"
- Fotoreportage: Jubileumjaar De Groene Passage feestelijk afgetrapt met Zomermarkt
- Anders Invest Food & Agri fonds participeert in Horizon Natuurvoeding
- De Speld steekt de draak met biologisch
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-07-05 Schommeling in omzetgroei supermarkten verwacht voor de komende jaren
- 2022-07-05 Vlissingen maakt kennis met Bio Drôme
- 2022-07-05 "Soms heb je een crisis nodig om verandering teweeg te brengen"
- 2022-07-05 Blokkades boeren bij distributiecentra supermarkten blijven voortduren
- 2022-07-01 Superunie met NielsenIQ aan de slag voor marktdata
- 2022-07-01 Alnatura ontvangt New Work Award 2022 voor het concept 'collegiale samenwerking'
- 2022-06-30 Servicesuper Plus troeft Dirk en Lidl af in Zomerrapport GfK
- 2022-06-28 Odin winkel aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam geopend
- 2022-06-28 Bee Eco opent in Beverwijk
- 2022-06-27 De Speld steekt de draak met biologisch
- 2022-06-27 Geslaagde zomermarkt natuurvoedingswinkel De Wiershoeck
- 2022-06-24 Odin Westerpark verhuist naar Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 2022-06-23 Certificeringssystematiek voor verkoop onverpakte bio-producten voor supermarktketens vereenvoudigd
- 2022-06-23 Aldi blijft vertraging oplopen met kassaloze super in Utrecht
- 2022-06-23 Flitsbezorger Zapp staat voor vertrek uit Nederland
- 2022-06-23 Verdere consolidatie van biologische voeding in Wallonië in 2021
- 2022-06-22 Online marktaandeel Picnic gelijk met Albert Heijn
- 2022-06-22 "Gorillas en Flink winnen flitsstrijd"
- 2022-06-21 Tweede Ekoplaza Foodmarqt geopend
- 2022-06-20 Vlamingen kochten in 2021 vaker bio en gaven er 7% meer aan uit