Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Wessanen houdt focus op bio-merken in Europa
In de financiƫle update over Wessanen-dochter American Beverage Corporation (ABC) benadrukt de organisatie nogmaals dat de focus in Europa ligt op biologische voeding. Wessanen wil haar biologische merken tot de meest gewilde van Europa maken. In lijn met deze strategie heeft Wessanen eerder al te kennen gegeven dat het de intentie is om ABC af te storen.
"De laatste twee jaar is het management bij ABC veranderd, wat resulteerde in een succesvolle ommekeer. Meerdere processen op het gebied van productie, verkoop, marketing en financiƫn. De vooruitzichten voor ABC in 2012 blijven zeer solide", aldus directeur Piet Hein Merckens.