Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Horizon toont mogelijkheden food ingredients en restyling Monki op Biofach

'Concessieloos biologisch'

Tholen – Biofach bezoekers moeten dit keer een andere 'afslag' nemen naar de stand van Horizon Natuurvoeding. "Nadat we jarenlang in de Duitse hal hebben gestaan, staan we vanaf dit jaar met een geheel nieuwe stand in hal 5-307", vertelt Klaas Hoving. "In onze stand kan men onder meer terecht voor een sneak preview van de nieuwe Monki etiketten. Eén ding is onveranderd en zal ook nooit veranderen: we voeren nog altijd een 100% biologisch assortiment. Vanuit ons DNA zal er bij Horizon Natuurvoeding altijd voor biologisch gekozen worden. Wij noemen dit 'concessieloos biologisch'."

In de stand ligt de focus op de diverse categorieën die Horizon aanbiedt: "Naast onze biologische notenpasta’s laten we de mogelijkheden zien die onze eigen verpakkingslijn biedt. Hiermee zijn we ook in staat om internationaal private label te verpakken en aan te bieden. Ook informeren we bezoekers over de food ingredients, waarbij wij alle noten, zaden en zuidvruchten uit onze eigen projecten tegen scherpe tarieven kunnen aanbieden."

Restyling Monki
De afgelopen tijd zijn we in IJsselstein ook druk geweest met de restyling van het internationale notenpasta merk Monki. "In het verleden had Monki een etiket dat uit een zogenaamd drieluik bestond: drie vooraanzichten met elk zijn eigen taal. Dit etiket leverde verwarring op bij menig consument en vakkenvuller. Om het merk beter te positioneren vonden we het belangrijk om één front te maken, waardoor de pot altijd met dezelfde voorzijde op het schap wordt gepresenteerd. Dat is voor de merkherkenbaarheid belangrijk. Ook wilden we het etiket na vele jaren een subtiele opfrisbeurt geven, waarbij alle teksten vanaf nu horizontaal op het etiket staan."

Nieuwe notenpasta's
En dit is niet het enige nieuws. Op productgebied presenteert Horizon Natuurvoeding met haar merken Horizon & Monki twee nieuwe notenpasta's. "Men kan proeven van onze nieuwe pistache- en pecanpasta." Deze producten worden inmiddels in 12 landen gedistribueerd door nationale bio-groothandels.

Horizon staat op de Biofach in stand 5-307.

Voor meer informatie:
Horizon Natuurvoeding BV
Lage Dijk-Noord 20A
3401 VA IJsselstein
030 6887730
verkoop@horizonnatuurvoeding.nl
www.horizon.nl