Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Nieuw van Amanprana: Mini-display met Razoli scheerolie
Transparant en biologisch scheren

Tholen - Bij mooi weer horen gladde benen. Daarom heeft Amanprana besloten om juist nu de Razoli scheerolie extra onder de aandacht te brengen. "Essentieel is dat potentiële klanten onze scheerolie zelf kunnen ervaren en voelen. Daarom hebben we een display ontwikkeld die in het schap, op de toonbank of bij de kassa geplaatst kan worden. In deze mini-display presenteren we onze twee varianten scheerolie, voor de man en voor de vrouw. De mini-display set bevat tijdelijk een gratis tester MAN en tester VROUW goed voor 100 tests", vertelt Tim Spek namens producent Amanprana.


De mini-display.

Tim geeft aan dat er steeds meer vraag is naar scheerolie. "Meer en meer mensen zijn op zoek naar alternatieven voor gel en schuim. Dan komen ze al snel uit bij scheerolie. Bijkomend voordeel voor ons is dat er ook een stijgende vraag is naar biologische verzorgingsproducten. Daar profiteren we met dit product uiteraard ook van."



Hij omschrijft de Razoli scheerolie als een 3-in-1-product. "Met deze scheerolie krijg je niet alleen een glad scheerresultaat, maar het verzorgt ook direct de huid. Daarmee kan het andere lichaamsverzorgingsproducten vervangen. Ook heeft de scheerolie een heerlijke geur." Tim vertelt dat de olie eenvoudig te gebruiken is. "De olie blijft goed zitten, het spoelt niet snel af. En doordat de olie transparant is zie je heel goed waar je mee bezig bent en of je nog haartjes gemist hebt." Volgens Tim kan de olie ook goed van pas komen voor de verzorging van de huid na het harsen. "De bestanddelen in deze olie kunnen bijdragen aan het herstel van de beschadigde huid."
 


Amanprana bracht met Razoli in 2015 als eerste en 100% biologische scheerolie op de markt die speciaal ontwikkeld was voor vrouwen. De verpakking springt in het oog omdat de gebruiker door de verpakking te openen nog meer informatie over het product te zien krijgt. Ze kunnen het doosje helemaal open vouwen. De inspiratie voor de verpakking komt van de lotusbloem.
 


De displays zijn onder meer verkrijgbaar bij UniPharma en Holland Pharma.
 
Voor meer informatie: tim@noble-house.tk, www.amanprana.eu

Publicatiedatum: 9-5-2018
Auteur: Lenneke Pors-Schot
Copyright: www.biojournaal.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

10-8-2018 "Oerzepen met een krachtige uitstraling"
8-8-2018 L'Oréal wil Logocos Naturkosmetik overnemen
20-7-2018 De eerste 100% plantaardige bamboe tandenborstel
20-7-2018 'Instapmerk' moet breder publiek aanspreken
5-7-2018 RIDE gaat video content maken voor Weleda
28-6-2018 Bekende Vlaamse kapper heeft voorkeur voor bio-producten
21-6-2018 Groeiende interesse in biologische huidverzorging in India
12-6-2018 Kruidvat introduceert natuurlijke vegan gezichtsverzorgingslijn
11-6-2018 Nieuw: Milde Reinigingsmousse
7-6-2018 Twee nieuwe smaken zwarte tandpasta
4-6-2018 Natuurlijke deodorant is Organic Product of the Year in Nieuw-Zeeland
30-5-2018 'Papier is de toekomst voor verpakkingen'
30-5-2018 Tisserland valt in de prijzen tijdens International Beauty Shortlist Awards 2018
9-5-2018 100% Natuurlijke haarkleuring voor iedereen
4-5-2018 Nieuw: zonverzorging voor het hele gezin
3-5-2018 Ook marktkooplieden willen natuurlijke cosmetica
2-5-2018 "Bio-katoenen tampons niet veiliger tegen Toxische Shock Syndroom"
1-5-2018 "Aantrekkelijk voor de lichtgroene consument"
25-4-2018 Ruimte in schap voor biologisch katoenen maandverband en tampons
24-4-2018 "Pureté bio verzorgt de huid van buitenaf en van binnenuit"

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *