Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

  • Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Nieuw van Amanprana: Mini-display met Razoli scheerolie
Transparant en biologisch scheren

Tholen - Bij mooi weer horen gladde benen. Daarom heeft Amanprana besloten om juist nu de Razoli scheerolie extra onder de aandacht te brengen. "Essentieel is dat potentiŽle klanten onze scheerolie zelf kunnen ervaren en voelen. Daarom hebben we een display ontwikkeld die in het schap, op de toonbank of bij de kassa geplaatst kan worden. In deze mini-display presenteren we onze twee varianten scheerolie, voor de man en voor de vrouw. De mini-display set bevat tijdelijk een gratis tester MAN en tester VROUW goed voor 100 tests", vertelt Tim Spek namens producent Amanprana.


De mini-display.

Tim geeft aan dat er steeds meer vraag is naar scheerolie. "Meer en meer mensen zijn op zoek naar alternatieven voor gel en schuim. Dan komen ze al snel uit bij scheerolie. Bijkomend voordeel voor ons is dat er ook een stijgende vraag is naar biologische verzorgingsproducten. Daar profiteren we met dit product uiteraard ook van."



Hij omschrijft de Razoli scheerolie als een 3-in-1-product. "Met deze scheerolie krijg je niet alleen een glad scheerresultaat, maar het verzorgt ook direct de huid. Daarmee kan het andere lichaamsverzorgingsproducten vervangen. Ook heeft de scheerolie een heerlijke geur." Tim vertelt dat de olie eenvoudig te gebruiken is. "De olie blijft goed zitten, het spoelt niet snel af. En doordat de olie transparant is zie je heel goed waar je mee bezig bent en of je nog haartjes gemist hebt." Volgens Tim kan de olie ook goed van pas komen voor de verzorging van de huid na het harsen. "De bestanddelen in deze olie kunnen bijdragen aan het herstel van de beschadigde huid."
 


Amanprana bracht met Razoli in 2015 als eerste en 100% biologische scheerolie op de markt die speciaal ontwikkeld was voor vrouwen. De verpakking springt in het oog omdat de gebruiker door de verpakking te openen nog meer informatie over het product te zien krijgt. Ze kunnen het doosje helemaal open vouwen. De inspiratie voor de verpakking komt van de lotusbloem.
 


De displays zijn onder meer verkrijgbaar bij UniPharma en Holland Pharma.
 
Voor meer informatie: tim@noble-house.tk, www.amanprana.eu

Publicatiedatum: 9-5-2018
Auteur: Lenneke Pors-Schot
Copyright: www.biojournaal.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

9-5-2018 100% Natuurlijke haarkleuring voor iedereen
4-5-2018 Nieuw: zonverzorging voor het hele gezin
3-5-2018 Ook marktkooplieden willen natuurlijke cosmetica
2-5-2018 "Bio-katoenen tampons niet veiliger tegen Toxische Shock Syndroom"
1-5-2018 "Aantrekkelijk voor de lichtgroene consument"
25-4-2018 Ruimte in schap voor biologisch katoenen maandverband en tampons
24-4-2018 "Puretť bio verzorgt de huid van buitenaf en van binnenuit"
18-4-2018 Camilla Parker Bowles gebruikt bijengif voor een jonge huid
12-4-2018 Kijk eens wat vaker in de verantwoorde spiegel...
10-4-2018 "Omdat wij onze planeet lief hebben"
4-4-2018 Model Miranda Kerr over haar biologische huidverzorgingsbedrijf
30-3-2018 Haren kleuren met 100% gemalen planten
29-3-2018 Onderzoek naar asbest in make-up
29-3-2018 "Niet te geloven wat er in reguliere cosmetica zit"
28-3-2018 Natuurlijke producten in nieuw geopende beauty- en hairsalon
28-3-2018 Oplossingen voor biologische huidverzorging
27-3-2018 Nieuwe arganolie lijn in assortiment
21-3-2018 VS: Biologische tandpasta voor huisdieren
19-3-2018 Jong beautymerk CÓme wint Prijs Lionel Vandenbossche
19-3-2018 Weleda: Wereldwijde omzet met 4,2% toegenomen

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *