Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Yogi Tea prijsvraag

Yin & Yang experience biedt ruimte aan spiritualiteit en bio

Zaterdag 4 en zondag 5 februari vond in Utrecht het Yogi Tea Yin & Yang experience plaats. Voor dit evenement konden consumenten een geheel verzorgde Yoga dag, inclusief een biologische lunch winnen voor twee personen. Hiervoor was er in samenwerking met Natudis in december een speciale actie in de winkel georganiseerd. Bij aankoop van twee pakjes Yogi Tea kon men kans maken op deze prijs voor twee personen ter waarde van 160 euro. Het evenement werd georganiseerd door Pure Energy Yoga uit Utrecht.



Gedurende het afgelopen weekend heeft Yogi Tea 80 mensen mogen verblijden met een afwisselend Yoga programma. De dag begon met een actieve Vinyasa flow les van Franck Wagemakers uit Utrecht. Nadat iedereen flink was opgewarmd werd de dag vervolgd met een workshop Masala Bhangra van Sadhana Kaur uit Hamburg. Bhangra is een zeer actieve, blije en traditionele Indiase dansstijl, wat goed paste bij het merk Yogi Tea. De biologische lunch werd verzorgd door The Colour Kitchen. The Colour Kitchen is een horecaconcept met een maatschappelijk hart en maakt het verschil door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een nieuwe kans te bieden. Na de lunch konden de deelnemers genieten van het Yin gedeelte van de dag. Dit werd verzorgt door Luc Acke uit Antwerpen. Onder begeleiding van zijn harmonium en fluitist Erwin van Gorp gaven zij een bijzondere les Yin Yoga, met als afsluiting het gezamenlijk zingen van een aantal mantra's tijdens de kirtan sessie.

Arthur Zwart, sales manager Benelux, over de actie: "Met deze actie en het evenement wilden we in de winkel de nadruk leggen op de roots van het merk Yogi Tea. Actiemechanismes bestaan veelal uit prijskortingen. Met deze actie verleggen we de prijsdruk naar het benadrukken van wat Yogi Tea sterk maakt en ook tot uiting komt in de 'Feel good, Be good, Do good' filosofie. Het afgelopen weekend hebben we een aantal van onze trouwe consumenten even flink in de watten gelegd. Het leverde dan ook veel blijde gezichten en positieve reacties op."

Voor meer informatie, klik hier.
Publicatiedatum: