Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Dat Gen Z anders tegen de wereld aankijkt hoef je niemand meer uit te leggen"

'Break Free from choosing last. Go first'

De jongere generatie kiest er steeds vaker voor om tijdelijk of juist voor langere tijd alcohol te laten staan. Reden voor Swinkels om een brewed craft soda op de markt te brengen. FreeBrew biedt hen een duurzaam en smakelijk alternatief met deze craft soda. De alcoholvrije dorstlesser doorloopt hetzelfde brouwproces als bier, zonder dat er alcohol wordt gevormd. Het merk zet zichzelf hiermee weg in de steeds groter groeiende markt van alcoholvrije alternatieven. Een markt waar bij uitstek Generatie Z zijn weg goed in vindt.

Het in Breda gevestigde 'creative agency' SuperRebel heeft de lanceringscampagne voor deze nieuwe brewed craft soda gemaakt. Zij geven de volgende toelichting op de campagne:

In de campagne breken SuperRebel en FreeBrew met 'ridicilous norms'. Want dat Gen Z anders tegen de wereld aankijkt hoef je niemand meer uit te leggen. Alles wat de gevestigde norm is vinden ze belachelijk, en daar schoppen ze tegenaan. Ze voelen zich nooit te klein of te jong om hun mening te laten horen. Net zoals de kolibrie (het beeldmerk van FreeBrew). Het perfecte uitgangspunt om FreeBrew – een brewed craft soda voor de Gen Z doelgroep – in de markt te zetten.

SuperRebel lanceert daarom de campagne 'Break free from…'. Een 'colibrie sized protest' die laat zien dat je met heel veel kleine acties een groots effect kunt bereiken. Kortom klein is het nieuwe groot. FreeBrew laat daarom geen middel onbenut om te schoppen tegen belachelijke normen. Van een mini-protestbord als roerstaafje tot outdoor uitingen. Ieder middel draagt eraan bij om het geluid van deze nieuwe beweging luider te maken. En zo dus meer rumour around the brand (FreeBrew) creëert. Waarmee je overigens net zoveel plezier kunt hebben als met een alcoholisch drankje. Nog zo'n rare norm, alcohol drinken.

De afgelopen week is de campagne live gegaan en sindsdien is FreeBrew te verkrijgen bij Albert Heijn. Dus daarom zeggen we nog een keer 'Break Free from choosing last. Go first.'. Kortom wacht niet op je beurt en ga het nu als eerste proeven.

Voor meer informatie: www.freebrewdrinks.com

Publicatiedatum: