Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eerlijk modelabel Miss Green nu ook de fysieke winkels in

Miss Green is een groen en eerlijk damesmodelabel dat tot voor kort alleen via internet verkrijgbaar was. Daar komt verandering in. Na vijf jaar Miss Green online is het tijd voor een nieuwe stap. Vanaf 2014 is Miss Green ook verkrijgbaar in een aantal geselecteerde fysieke winkels in Nederland. Daarnaast is het merk ook aanwezig op 26 en 27 januari tijdens Mint, de tradeshow van de Amsterdamse Modefabriek waar toonaangevende groene modemerken zich presenteren. Meer Miss Green op www.miss-green.nl.

Groen en eerlijk Miss Green presenteert zich op Mint

Mint is de Nederlandse modebeurs waar alle toonaangevende, groene en eerlijke modemerken van dit moment zich presenteren. Miss Green mag daar niet ontbreken. Op zondag 26 en maandag 27 januari presenteert het modelabel hier haar nieuwste collectie. Maaike, oprichtster van Miss Green, vertelt: "Mint is dé modebeurs voor detaillisten die gaan voor groene, eerlijke mode. Het is voor ons dus een voor de hand liggende keuze om onszelf en onze nieuwe collectie hier te presenteren. Iedereen die graag Miss Green in zijn collectie wil opnemen, is dan ook van harte uitgenodigd om langs te komen."


Logische volgende stap

Maaike vervolgt: "Na vijf jaar ondernemen zien we dat ons merk staat als een huis. We kennen de klanten, de markt en we hebben de productie en distributie op orde. En met resultaat. Want onze omzet steeg het afgelopen jaar met 60%. De vraag naar eerlijke en duurzame producten is sterk gestegen. Daarom nemen we deze stap." Ondanks de ontwikkelingen in retail die een verschuiving van fysiek naar online laten zien, kiest Miss Green bewust voor een tegenovergestelde uitbreiding. "Consumenten kunnen zich nog niet altijd een voorstelling maken van de door ons gebruikte materialen zoals bamboe en Merino wol. Het is daarom belangrijk dat ze zelf kunnen ervaren hoe prettig deze materialen voelen en dragen. Daarnaast is het ook zo dat je de mooie details, afwerking en belijning van onze natural basics 'in het echt' nog beter kunt zien. Voor klanten is het dus een voordeel dat onze kleding ook bij winkels bij hun in de buurt verkrijgbaar is. Voor winkeliers ook; in het verleden zijn we vaak benaderd door detaillisten die Miss Green wilden verkopen. Dat wordt nu mogelijk." De voorkeur gaat uit naar eigentijdse modezaken met een groen karakter. "De winkels waar we graag in het rek hangen, zijn de shops met aandacht voor de herkomst van materialen en arbeidsomstandigheden. Winkels met een verhaal noem ik ze altijd. Hier vinden we bevlogen ondernemers die vanuit hun eigen passie een eigen zaak zijn gestart. Dat soort mensen passen perfect bij mij en bij Miss Green."

Voor meer informatie: www.miss-green.nl
Publicatiedatum: