Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Straus Family Creamery geëerd om duurzaamheid en innovaties

Straus Family Creamery wordt bij de 38ste jaarlijkse Natural Products Expo West & Engredea geprezen om zijn leiderschap in de ontwikkeling van geweldig smakende biologische zuivelproducten, missie-gedreven initiatieven en invloed in innovatieve, duurzame biologische teeltpraktijken. 

Het pionierende bedrijf, dat geleid wordt door de biologische zuivelboer Albert Strauss, komt voor het 24e opeenvolgende jaar naar de Expo West. Straus: "De missie van ons merk blijft gericht op het in stand houden van ons familiebedrijf en het produceren van biologische zuivelproducten van de hoogste kwaliteit." Hij voegt toe dat het bedrijf blijft ontwikkelen en nieuwe manieren zoekt om binnen alle gebieden van het bedrijf te innoveren. 

Proef het Straus Verschil - Biologische chocolademelk

Vakbeurs producent New Hope Network erkend Straus Family Creamery Organic Chocolate Milk als een NEXTY award finalist in de categorie 'Best Nieuw Missie-Gebaseerd Product'. Naast het ontwikkelen van een biologische chocolademelk, valt het bedrijf op door zijn missie om familiebedrijven in stand te houden, de innovatie product formulering en zijn inzet voor duurzaamheid en 'clean' labels. 

Straus Family Creamery Organic Chocolate Milk wordt gemaakt met slechts vijf simpele biologische ingrediënten: Gehomogeniseerde volle melk van negen familiebedrijven, rietsuiker, Fair Trade Certified™ cacaopoeder, vanille extract en een lactase enzym. Dit enzym creëert een zoete smaak met 38% minder suiker dan andere chocolademelk merken en maakt de melk bovendien lactose-vrij. 

Het product bevat geen emulgatoren, gomachtige stoffen of stabilisatoren en is een goede bron van proteïne (16 gram per portie). Net als de Straus Family Creamery Organic Cream-Top Milk wordt de chocolademelk verkocht in herbruikbare glazen flessen die tot wel 30% gerecycled glas bevatten.
 

Milieuvriendelijk leiderschap

Tijdens de Climate Day op de Expo West hebben het Climate Collaborative en de National Co-op Grocers de oprichter en directeur van de Straus Family Creamery, Albert Straus, geëerd met de 'Outstanding Influencer' award voor de innovaties en duurzame praktijken van zijn zuivelbedrijf. In 2017 heeft Straus de eerste volledig elektrische vrachtwagen van het land in gebruik genomen, die wordt aangedreven met koeienmest. Dit wordt gedaan via een methaan vergister. De elektriciteit die hiermee wordt opgewekt, wordt gebruikt voor de vrachtwagen, waarmee de koeien worden gevoerd en zo wordt een gesloten kringloop systeem opgezet. 

Een nieuw uiterlijk voor het 24-jarig bestaan

Het Straus Family Creamery team maakt bij de Expo een preview van zijn nieuwe verpakking, logo, en een herontwerp van hun website strausfamilycreamery.com bekend, terwijl ze het 24-jarig bestaan van het bedrijf vieren. De nieuwe verpakkingen zullen later dit jaar in de schappen liggen van natuurlijke coöperatieven, onafhankelijke supermarkten en geselecteerde retailers.

Straus ziet de veranderingen als de perfecte mogelijkheid om meer bewustzijn van het merk te creëren, mensen te informeren over biologische teeltpraktijken en om consumenten eraan te herinneren dat hun koopgewoonten een verschil kunnen maken. 

"Onze missie om familieteeltbedrijven in stand te houden is de onderliggende factor in onze zakelijke beslissingen. Vanaf het eerste moment dat we deze updates planden, wisten we dat we uiteindelijk de telers hiermee zouden steunen die melk aan ons leveren," vertelt Straus. "Door onze verpakkingen en website te updaten, helpen we onze consumenten om ons gemakkelijker te vinden en kunnen we nieuwe klanten informeren over onze biologische grondslag, merkwaarden en toewijding aan milieuvriendelijk leiderschap. Wanneer consumenten goed geïnformeerd zijn, kunnen ze immers betere keuzes maken tijdens het boodschappen doen."

Bron: Global News Wire 

Publicatiedatum: