Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn helpt zakelijke klanten kiezen voor biologisch en plantaardig met standaard 10% korting

Albert Heijn biedt vanaf vandaag alle zakelijke klanten standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten. Hiermee zet de supermarkt een nieuwe stap met het 'beter eten' aanbod, waarbij duurzaamheid en gezondheid belangrijke speerpunten zijn.

Albert Heijn signaleert ook voor de zakelijke markt een groeiende trend en behoefte aan gezondere en duurzame producten. Tegelijk hebben bedrijven en kantoren, zowel groot als klein, sinds een paar jaar te maken met een veranderde behoefte voor de invulling van de lunch, mede dankzij het hybride werken. Dat maakt het lastig om gezonde en gevarieerde lunch en tussendoortjes aan medewerkers te bieden, terwijl de behoefte daaraan groeit.

"Voor veel van onze klanten is duurzaamheid heel belangrijk, net als voor ons", zegt Rob Heesen, Directeur Business Development & Partnerships bij Albert Heijn. "Wij helpen onze zakelijke klanten op deze manier om makkelijker te kiezen voor biologische en plantaardige opties."

Grootste in biologisch en plantaardig
AH Terra is de eigenmerklijn met 250 plantaardige producten die vorig jaar gelanceerd is door Albert Heijn. Afgelopen week heeft de supermarkt het assortiment met maar liefst 50 nieuwe producten uitgebreid. Hiermee wil Albert Heijn bijdragen aan een duurzamer voedselsysteem en de eiwittransitie; de verschuiving van het eten van dierlijke naar plantaardige eiwitten. Een meer plantaardig voedingspatroon verlaagt de belasting op het milieu.

Met 1900 biologische producten heeft Albert Heijn het grootste aanbod van alle grote supermarkten, iets waar het ruim 25 jaar geleden als eerste mee begon. Voor bijna alle dagelijkse boodschappen vind je bij Albert Heijn een biologische variant: van groenten en fruit tot koffie, pindakaas en zuivel.

Meer gemak, zekerheid en voordeel
Dit is de volgende stap van Albert Heijn in de uitbreiding van het aanbod met een focus op gemak, zekerheid en voordeel voor de zakelijke markt. De supermarkt kondigde vorige maand al aan te groeien op de zakelijke markt. Albert Heijn weet klanten aan zich te binden met een ruim aanbod aan bezorgmomenten, een minimum bestelbedrag van €50 en bezorging vanaf €1,95. Voor nieuwe klanten geldt nu een shoptegoed van €50, zo kunnen zij het Bio en AH Terra assortiment ontdekken. Ook kunnen klanten achteraf betalen en hebben zij toegang tot 100 voordeelbundels.

Klik hier voor meer informatie over AH Zakelijk.

Publicatiedatum: