Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
17 januari op de Bio-beurs: interactieve workshop over zintuigen
"Geur krachtige marketingtool voor winkeliers"
Tholen – Welke zintuigen gebruikt je klant in de winkel en hoe speel je daar als winkelier op in? Een vraag die in grote mate je succes bepaalt. Geurexpert Roos Lubbers weet er alles van. Naast de andere zintuiglijke prikkels beïnvloedt ook geur (onbewust) het aankoopgedrag van klanten. Daar wil je als ondernemer natuurlijk je neus niet voor ophalen, betoogt zij tijdens een interactieve workshop op de Bio-beurs op woensdag 17 januari. Ervaringsdeskundige Annemieke Linnenbank-Keesmaat van Salt Organic is als gespreksleider betrokken.
Reuk krachtige marketingtool
Klantgericht bezig zijn hoeft geen kapitaal te kosten, zegt de eigenaar van de biologische winkel in Zaltbommel. "Roos weet precies wat geur met je doet. Met kleine zintuiglijke prikkels kun je echt het verschil maken, mits je er een toegankelijke, praktische invulling aan geeft. Op de interactieve workshop wordt dat wel duidelijk." Ze voegt daaraan toe dat bezoekers hun reukorgaan geenszins ongemoeid zullen laten tijdens deze sessie.
Hart onder de riem
Salt Organic is genomineerd voor de Beste Biologische Winkel 2018-verkiezing. Annemieke is trots op de onderscheiding: "Een hart onder de riem voor de zelfstandige winkeliers. Klanten komen niet vanzelf: het is hard werken. In Zaltbommel en omstreken woont veel niet-biologisch georiënteerd publiek. Het imago dat biologisch duur zou zijn leeft onder hen nog altijd sterk. Deze doelgroep vraagt om een geheel andere aanpak." Het afgelopen jaar kende desondanks een goede climax. Annemieke: "Kerst was echt een piekmoment. Het was vele malen drukker dan in dezelfde periode vorig jaar. Men weet je dus toch wel te vinden. Je moet alleen wel over een hele lange adem beschikken. Verkijk je daar niet op."
De workshop op woensdag 17 januari duurt van 16:30 uur tot 18:00 uur en vindt plaats in de Suyderseezaal van de IJsselhallen in Zwolle.