Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Biologische horeca, merken en verkoop met elkaar verbinden

Puur! uit eten is al ruim 11 jaar het platform voor iedereen die op zoek is naar waar je biologisch, lokaal, fairtrade, duurzaam en vooral lekker uit eten gaat. Via puuruiteten.nl kan de consument restaurants, cateraars, kookworkshops, overnachtingen, boerenmarkten en nog meer Puur! hotspots vinden. Ook vinden horecaondernemers er leveranciers waar ze terecht kunnen voor pure producten die ze in de keuken gebruiken en op de menukaart zetten van hun Puur! restaurant. Daarom werd het tijd voor een samenwerking om meer partijen in de biologische horecaketen met elkaar te verbinden.



Winactie 41 restaurants en Café Intención Ecológico

Jeannette van Mullem vertelt: "Apetrots ben ik op deze mooie samenwerking met 41 Puur! uit eten restaurants en de eerlijke koffie van Café Intención Ecológico. Trots, omdat van deze winactie iedereen blij wordt: de Puur! restaurants, Café Intención, de consument, de 5 supermarktketens en Puur! uit eten. De Puur! restaurants krijgen extra promotie en de waarde van de 50 cadeaubonnen wordt 100% vergoed door JJ Darboven."



Promotie

Voor Café Intención sluit de Puur! uit eten actie goed aan bij de merkwaarden van hun biologische en fairtrade gecertificeerde koffiemerk. Puur! uit eten verzorgt de communicatie met de restaurants en de promotie via de website puuruiteten.nl en social media (@Puuruiteten).



Samenwerken is plezierig en eerlijk verdienmodel

Voor het supermarktkanaal (AH, Jumbo, Deen, Deka en Coop) is de actie een extra verkoopstimulans van het duurzame assortiment. Vijftig consumenten maken kans op een cadeaubon. En Puur! uit eten is trots op de samenwerking. Jeannette: "Samenwerken is het meest plezierige en eerlijke verdienmodel. Puur! uit eten gaat dan ook graag in gesprek met pure merken die goed bij het platform passen en zich willen profileren als puur merk in de consumenten- én de out-of-home-markt."

Voor meer informatie: info@puuruiteten.nl

Fotografie: Puur! uit eten', bron: Puur! uit eten 

Publicatiedatum: 9-5-2017

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

23-4-2018 Klanten op excursie met jubilerend BD-Totaal
17-4-2018 Hoe organiseer je een eco-bruiloft?
16-4-2018 "Gaan wekelijks voor bio-zuivel naar de boerderij in Wilp"
13-4-2018 'Het leven is mooi' gekoppeld aan biologisch bewust eten op z'n Italiaans
12-4-2018 Nice & Nuts nu ook in kiloverpakkingen bij BD-Totaal
11-4-2018 EXKi heeft vierde filiaal in Nederland geopend
6-4-2018 'De tuin van de smid' viert jubileum tijdens verbouwing
3-4-2018 Dapp Frietwinkel nu ook in Leiden
3-4-2018 "We gaan zelf naar de bio-boeren om producten te selecteren"
3-4-2018 Firma Pickles nu ook in Den Bosch
3-4-2018 "Regelmatig herken ik in het restaurant gasten van onze proeverijen"
30-3-2018 "Op zoek naar leverancier biologische groenten"
29-3-2018 'De Vleesch Lobby' opent in Den Haag
29-3-2018 "Vegan catering wordt de volgende trend"
29-3-2018 Verse, biologische en duurzame voeding op de IJssel
28-3-2018 Bradley's introduceert vernieuwde productlijn onder Bradley's Organic
27-3-2018 "Wij maken biologisch meer mainstream bij klanten en leveranciers"
27-3-2018 Een impressie van de eerste Nederlandse Pret a Manger
26-3-2018 Avonturenpark Hellendoorn zet in op verantwoord eten en drinken
26-3-2018 "EKO-keurmerk 100% is makkelijker dan 60%"

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *