Mededelingen

Vacaturesmeer »

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Overig nieuwsmeer »

Koerslijstmeer »




Biologische horeca, merken en verkoop met elkaar verbinden

Puur! uit eten is al ruim 11 jaar het platform voor iedereen die op zoek is naar waar je biologisch, lokaal, fairtrade, duurzaam en vooral lekker uit eten gaat. Via puuruiteten.nl kan de consument restaurants, cateraars, kookworkshops, overnachtingen, boerenmarkten en nog meer Puur! hotspots vinden. Ook vinden horecaondernemers er leveranciers waar ze terecht kunnen voor pure producten die ze in de keuken gebruiken en op de menukaart zetten van hun Puur! restaurant. Daarom werd het tijd voor een samenwerking om meer partijen in de biologische horecaketen met elkaar te verbinden.



Winactie 41 restaurants en Café Intención Ecológico

Jeannette van Mullem vertelt: "Apetrots ben ik op deze mooie samenwerking met 41 Puur! uit eten restaurants en de eerlijke koffie van Café Intención Ecológico. Trots, omdat van deze winactie iedereen blij wordt: de Puur! restaurants, Café Intención, de consument, de 5 supermarktketens en Puur! uit eten. De Puur! restaurants krijgen extra promotie en de waarde van de 50 cadeaubonnen wordt 100% vergoed door JJ Darboven."



Promotie

Voor Café Intención sluit de Puur! uit eten actie goed aan bij de merkwaarden van hun biologische en fairtrade gecertificeerde koffiemerk. Puur! uit eten verzorgt de communicatie met de restaurants en de promotie via de website puuruiteten.nl en social media (@Puuruiteten).



Samenwerken is plezierig en eerlijk verdienmodel

Voor het supermarktkanaal (AH, Jumbo, Deen, Deka en Coop) is de actie een extra verkoopstimulans van het duurzame assortiment. Vijftig consumenten maken kans op een cadeaubon. En Puur! uit eten is trots op de samenwerking. Jeannette: "Samenwerken is het meest plezierige en eerlijke verdienmodel. Puur! uit eten gaat dan ook graag in gesprek met pure merken die goed bij het platform passen en zich willen profileren als puur merk in de consumenten- én de out-of-home-markt."

Voor meer informatie: info@puuruiteten.nl

Fotografie: Puur! uit eten', bron: Puur! uit eten 

Publicatiedatum: 9-5-2017

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

23-1-2018 Daphne bio(m)ijsje geďntroduceerd tijdens de Bio-beurs
16-1-2018 Bistro De Stadshoeve ontvangt EKO-keurmerk Horeca Goud
15-1-2018 Masterclasses en proeverijen op Foodplein Bio-beurs
10-1-2018 Horeca zet in op zoutbewust eten
10-1-2018 Bronzen EKO-keurmerk voor cateraar De Goede Snackbar
10-1-2018 BookDinners: alternatief voor 'dure' boekingssites
2-1-2018 Omzetstijging Exki, maar ook nettoverlies toegenomen
22-12-2017 Afrekenen per gram in Gentse restaurant Lekker GEC
21-12-2017 "Goede voeding om gezond te groeien en te spelen"
21-12-2017 "De groene beweging begint zich te verspreiden in Nederland"
18-12-2017 Vooral festivals populair in groeiende evenementensector
15-12-2017 Nieuw duurzaam restaurant op de Westergasfabriek
13-12-2017 Proeverijen op het Foodplein van de Bio-beurs
11-12-2017 "Tien jaar geleden bio een hype, nu steeds meer grond voor"
5-12-2017 Duurzame inzameling van horeca-afval in Rotterdam
23-11-2017 Omzet leden Koninklijke Horeca Nederland in 2016 met 6,5% gestegen
22-11-2017 Rode Duivels danken WK-kwalificatie aan bio-dieet
21-11-2017 "Bouillon nieuwe thee, koffie en anti-katerdrank ineen"
16-11-2017 Verstrade: nieuw online foodplatform voor de horecamarkt
15-11-2017 Sprice bio-ijsjes genomineerd voor Horecava Innovation Award 2018

 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
code
Voer bovenstaande code in *