Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Reorganisatie bij Purity Organic

Biologisch sapjesbedrijf Purity Organic in San Fransisco werkt hard aan een reorganisatie binnen de eigen gelederen, met name in de bestuurslaag. Recentelijk werd er een nieuwe vicepresident aangesteld, Andrew Guard, en ook kwam er plek voor een nieuwe directeur marketing, Bernadette Aguirre.

Guard gaat zich vooral buigen over de 'Superjuice' lijn. Deze verwerkt trendy groente en fruit zoals boerenkool en kurkuma in gezonde, houdbare biologische drankjes. Veel combinaties zijn nog niet eerder op de markt gebracht of zelfs maar uitgeprobeerd, dus het bedrijf staat wat dat betreft voor een nieuwe, experimentele markt. Vooralsnog lijken de mixdrankjes, zonder suiker en kunstmatige stoffen, erg aan te slaan.



Bernadette Aguirre heeft de nodige ervaring in de toeristische sector aan de Amerikaanse oostkust, en lijkt de aangewezen persoon voor het verder uitbouwen van de ingezette marketingcampagne. De onderneming is nu alleen nog op zoek naar een chef voor de verkoopafdeling.

Voor meer informatie: www.purityorganic.com
Publicatiedatum: