Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Edwin van Dongen: "Sla de brug naar de lichtgroene consument"

Edwin van Dongen geeft bedrijven in de biologische branche graag advies als het gaat om consumentenmarketing. In dit bericht geeft hij hier wat meer toelichting op. "De media ontmaskert bijna wekelijks geheimen van de commerciƫle voedingsindustrie. Een deel van de consumenten is daarom op zoek naar een alternatief. Hoe maken we van bio het logische alternatief? Welk deel van je verhaal spreekt deze consumenten aan en hoe vertel je het? Wat voor gevoel roept je verpakking bij ze op? Hoe verbind je de lichtgroene consument aan je product of winkel? Hier help ik graag bij", vertelt Edwin van Dongen.

Hij vervolgt: "Biologische voeding is goede voeding, maar we verkopen het nog niet altijd goed aan de consument. Met bijna 20 jaar ervaring in consumentenmarketing, vind ik het leuk om biologische merken en bedrijven te helpen met deze vragen."

Voor meer informatie: 06 11173064 of kijk op het LinkedIn-profiel van Edwin van Dongen.



Publicatiedatum: