Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Meer contrast door diapositief branden"

Nieuw: 'Inverted Natural Branding'

Sinds de invoering van Natural Branding in 2016 is er al veel doorontwikkeld. Steeds meer producten kunnen van een logo en/of PLU code voorzien worden. Tegenwoordig voert Eosta met veel retailpartners onder andere avocado, gember, mango, limes, pompoenen en zoete aardappelen met Natural Branding. Zowel onder Nature & More als private-label.

Een terugkerende wens van klanten is dat het nog beter zichtbaar zou worden. Dit zou het verwerken aan de kassa aanzienlijk verbeteren alsmede de herkenbaarheid als zijnde bio voor de consument. Hierdoor zijn ze bij Eosta in het verleden bijvoorbeeld ook al dubbelzijdig gaan branden.

Nu komt Eosta met 'Inverted Natural Branding'. "Een techniek waarbij we het logo of de code diapositief branden ofwel de omgeving branden maar het logo- of de tekst hiervan juist niet. Hierdoor simuleren we de vorm van een etiket waardoor er meer contrast ontstaat met de eigen kleur van het product. Zichtbaarheid van het gelaserde logo wordt hierdoor veel beter en de klant kan het product nog beter als biologisch herkennen", zo meldt het in Waddinxveen gevestigde bedrijf.

Voor meer informatie:
Eosta
IJsermanweg 15
2742 KH Waddinxveen
0180 635500
info@eosta.com
www.eosta.com

Publicatiedatum: