Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Horecava 2025
Het volledige beursteam van Bresc.
Enzo Cassaro en Johan Dijkgraaf van Postuma AGF. Voor het eerst op de Horecava. Niet om handel te verkopen maar om ondernemers te vinden met vooral pit.
Quint van Veldhoven, Marco van Helden, Kees van Veldhoven, Kees van der Burg, Jolinda van Genderen en Emma van Wijk van Quiks Quality Potatoes.
Flevosap heeft een nieuwe smaak: appel, peer, zwarte bes en een vleugje kaneel.
Jasper Vogel van Flevosap.
Salud Food Group met de nieuwe Avokatsu. Gevuld met Avocado, Edamame en Katsu Curry.
Het team van Salud Food Group.
Edwin, Gerard en Stefan van Verstegen Spices en Sauces.
De mannen en dame Niek, Egon, Bart, Gunter, Cindy en Eric van Koppert Cress.
Menno van 't Hoen en Willem Plaisier van Brood Vanmenno.
Berry Hoosemans en Frederik Kuiper van Bonduelle. Staan dit jaar bij het TrendLab. Dit om te laten zien wat je met peulvruchten kan doen op je bord.
Bij Riedel veel aandacht op de stand voor hun nieuwe biologische perensap.
Michael Boekholt en Stefan de Waal van Yaya Kombucha.
Biologische gember siroop van alleen gember(50,2%),citroen,peper en appel. Perfect voor biologisch gemberbier, shots, cocktails en zelfs thee!
Daan Harterink en Nicole Horsmans van Soof drinks.
Geraldine Leroye en Karin Gefken van Agroposta.
Hans van der Wegen, Ron Heijstek en Corné Pijnenburg van Van Gelder Groente & Fruit.
De vegan rookworst. Verkrijgbaar bij Van Gelder groenten en Fruit.
Michel Schröder en Carl Siegert van de gelijknamige bakkerij. Michel is de nieuwe commercieel operationeel directeur.
Edith Goossens en Quirine Boellaard van Lisa's Choice.
Mees Hordijk en Barrie van Veen van Jetdrinks.
Shelley Wattimena & Jeffrey van Hamersveld van Eicom Barneveld.
Erik de Wit en Lamarana van Rose & Vanilla.
Schulp vruchtensappen goed vertegenwoordigd op de beurs.
Het team van Meetstreat; nog actievere marktbewerking in 2025
Directeur Zuijdendorp van Novitalia: "Biologisch aandeel gaan we uitbreiden."
Julien Dame van Altoni, 'nog meer verse pasta, steeds kortere kooktijden'
Manuel Diaz Romero van La Venta, Spaanse wijnen 100% bi0logisch
Maikel Geluk van Jan Zandbergen: "100% transparantie stimuleert duurzaam vlees eten"
Jackfruit stoof, 100% biologisch
Ester links, en hoogst waarschijnlijk naast Stephan Rijnaarts van de gelijknamige wijnimport
Jules van Harm van Craft Drinks: "We schenken meer vreugde uit de fles."
Ivo Beuvink van Kees Smit Tuinmeubelen:" We streven naar toename gebruik ecologische verantwoord hout."
Altijd een gezellige entree, het was nog rustig maar snel kwam er verandering in.
Pepijn Segers van Boerderijs: "We blijven 100% biologisch ook als de kou uit de lucht is."
Jaco Crezer van Or Tea Europe: "Ons assortiment blijft zich verbreden."
J.J. Darboven, Rechts Rick van den Oetelaar naast stagiaire
Het biologische thee aanbod is groeiende
Den Leeuw Koffie Groep presenteerde een biologische variant
Oatly Holland, links Indra rechts Rowena
Rickert van 't Schip naast Marian Raatjes van de BettineHoeve "Culinaire amuses kunnen we niet vanaf blijven"
Amuses twee, punt nul
Het team van ChariTea: "De vraag naar producten met sociale missie stijgt"
Het Team van Encko: "Het succes van onze premium convenienceproducten was zeer groot"
Geostick Team van L naar R: Claudia Wolf, Ruscha de Jong-de Roos, Maarten Voorneveld, Lyanne Bergsma & Marijke van Geem. Duurzame labels voor op de verpakkingen.
L 'Exception: "Acht sterrenchefs verzorgde in totaal acht lunches, verdeeld over vier dagen; grandioos succes i.c.m. met onze wijnen" Fotografie: Bram Kosterink fotografie (bramkosterink.nl)
MadeGood: "We hebben mooie ontmoetingen gehad met bestaande en nieuwe contacten. De groei in het foodservicekanaal in 2025 wordt verder doogezet."
Naeckte Team was zeer tevreden: "Veel potentiële klanten erbij."
Vergeer Holland en CheeseDog: "De foodbloggers en potentiële klanten waren enthousiast, de 'Hotdog made of Cheese' is niet meer weg te denken uit de horeca wereld."