Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

OTC Organics introduceert nieuwe huisstijl en identiteit

In 2018 vonden er intern grote wijzigingen plaats bij OTC Organics, specialist in de import, export en distributie van dagverse biologische groenten en fruit. De bedrijfsnaam van Organic Trade Company Holland (OTC-Holland ) veranderde in OTC Organics en bijna tegelijkertijd zijn zij verhuisd naar hun nieuwe kantoor in Dronten. Vanaf vandaag hoort daarbij ook een nieuwe identiteit met een splinternieuwe huisstijl.

Bart van der Vliet, Sales & Marketing Manager bij OTC Organics: “Door de groeiende ambities en de daarbij horende nieuwe doelstellingen, was een nieuwe identiteit een logisch vervolg. Een naamswijziging alleen geeft niet weer waar wij dagelijks voor staan. Bij een dynamisch bedrijf als OTC Organics hoort óók een nieuwe visuele identiteit die onze herkenbaarheid vergroot. Met trots introduceren we daarom vandaag onze nieuwe huisstijl. Het logo symboliseert de wereld van OTC Organics. De cirkel, een organische vorm, kan gezien worden als een wereldbol, die ingevuld wordt met steeds andere groente- of fruitsoorten uit ons ruime assortiment. Zo ontstaat een rijk palet die de breedte van ons aanbod vertegenwoordigt. Ons logo is geen vast gegeven maar verandert, past zich aan en evolueert afhankelijk van de omgeving en omstandigheden. Net als OTC Organics. Het logo zoomt ook in op onze producten: OTC Organics garandeert continuïteit door productkennis en specialisme. Wij weten als geen ander wat goed is voor de toeleveranciers en de afnemers. Ons specialisme borgt de keten.”

Bart: “Bij ons nieuwe logo hoort ook een nieuwe pay-off. Kleurrijk in ons palet aan producten en activiteiten, gerespecteerd om onze kwaliteit, expertise en investeringen op gebied van product development. Wij zijn een organisatie die graag innoveert en haar eigen koers vaart, maar elk besluit wordt gespiegeld tegen de vraag: is datgene wat we doen goed voor onze ketenpartners en klanten? Met andere woorden, wij zijn “Organic experts with a conscience!”

Voor meer informatie:

Bart van der Vliet
OTC Organics
Sales & Marketing Manager
+31 (0) 885 880 440

Publicatiedatum: