Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage bio-bedrijven op de Horecava 2019

Tholen - Horecaondernemers verzamelden zich de afgelopen dagen in RAI Amsterdam voor de 63e editie van de Horecava. In totaal bezochten 71.000 foodservice professionals de nationale vakbeurs. Dit is een groei van bijna 7% ten opzichte van 2018, een opvallende stijging ten opzichte van de bezoekersaantallen van afgelopen jaren. Dit laat zien dat het goed gaat met de horeca in Nederland en dat horecaondernemers op zoek zijn naar innovaties en trends om omzetkansen te verzilveren.  Accountmanager Daan Sturm ging er namens Biojounaal naartoe om een fotoreportage te maken van de bio-bedrijven. 

Klik hier voor de fotoreportage.

Wat vooral opviel, was de trend richting vegetarisch. Je ziet steeds meer vleesvervangers en groen op het bord. 

NaturEko won de Horecava Innova ton Award met de suikerriet snack bakjes. Hoppe was aanwezig met biologische koekjes, Boerderijs met biologisch ijs en JetDrinks met hun aanbod biologische dranken. Daarnaast waren er ook verschillende AGF-bedrijven, waaronder Green Organics en Rungis.

De volgende Horecava vindt plaats van maandag 13 tot en met donderdag 16 januari 2020 in RAI Amsterdam.

Klik hier voor de fotoreportage.