Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

IJs is 'hot'

Het klinkt tegenstrijdig, maar ijs is 'hot'. Niet alleen lokale Nederlandse ondernemers investeren in ijs, ook wereldwijde ketens hebben volgens Maakindustrie grootse plannen. Het ijs mag anders en bijzonder zijn. Denk bijvoorbeeld aan een warm broodje ijs of een bijzondere smaak of topping. En ijs van lokale melk en met fruit van de lokale teler kopen consumenten ook graag bij de naburige zuivelboerderij. Voor de bewuste klant liggen volgens het artikel ook steeds meer ijsjes in de vitrine. Vegan ijs is in opkomst, evenals ijs met minder vet en suiker. In deze hoek hoort ook lactosevrij, gluten- en suikervrij en biologisch ijs met vers biologisch kwaliteitsfruit. En wat te denken van frozen yoghurt bij Yoghurt Barn (met biologische yoghurt)?

Klik hier
voor het complete artikel.

Bron: Maakindustrie

Publicatiedatum: