Bradley's introduceert vernieuwde productlijn onder Bradley's Organic

Het theemerk Bradley's vernieuwt haar productlijn van biologische & fairtrade thee en introduceert het onder de naam Bradley's Organic. Vrijwel alle facetten van het product zijn onder handen genomen: van het doosje tot het grafische design en de samenstelling van de thee blends. De lancering van Bradley's Organic is onderdeel van de reeds eerder ingezette relaunch van het merk. Bradley’s richt zich vooral op horeca en wil voorop blijven lopen in de vertaling van consumententrends naar een onderscheidend en kwalitatief productaanbod. Het doel van de relaunch is aansluiting te behouden bij de hedendaagse theedrinker, die steeds avontuurlijker wordt. Bradley’s Organic is leverbaar vanaf 1 maart 2018.



Verbeterde smaakbeleving

Het vernieuwde assortiment van Bradley’s Organic is uitgebreid van 10 naar 15 smaakvarianten. De bestaande blends zijn verbeterd en hebben een meer intense smaakbeleving gekregen. De nieuwe smaken weerspiegelen trends en zijn gericht op de avontuurlijke theedrinker. Een greep uit de nieuwe blends zijn bijvoorbeeld Moringa & Gember, Sencha & Matcha en Witte thee & Kamille. De gehele productlijn is voorzien van het Biologische en het Fairtrade keurmerk.

Nieuwe uitstraling

Het assortiment van Bradley’s Organic heeft daarnaast een nieuw design gekregen. Een kleurrijk en strak design met aansprekende illustraties, die verwijzen naar de Engelse bakermat. Alle onderdelen van de verpakking zijn recyclebaar. Het doosje wordt niet langer in folie verpakt en is toch volledig afgesloten en hersluitbaar. Verder zijn de papieren theezakjes van Bradley’s Organic voorzien van een geknoopt touwtje, waarmee nietjes tot het verleden behoren. De kwaliteit van de thee blijft optimaal behouden, doordat de heatseal enveloppen volledig gesloten zijn.

Compleet aanbod voor horeca

Het portfolio van het merk Bradley’s omvat naast de Organic productlijn ook Bradley’s Favourites, Piraminis en Originals. Deze productlijnen zijn ook allemaal voorzien van het Fairtrade keurmerk. Bradley’s richt zich vooral op horeca en is niet in supermarkten verkrijgbaar. Ter ondersteuning zijn accessoires beschikbaar zoals theekisten, glaswerk en thee menukaarten.

Voor meer informatie: www.masters-in-tea.com 

Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2018