Op donderdag 12 oktober vindt het derde AGF Marketing Event plaats, met als thema 'Inspiratie voor digitale transformatie en AI binnen de AGF-sector', georganiseerd door NIMA Foodchain & Agrimarketing in samenwerking met GroentenFruit Huis en het AGF Trendcafé.
Tijdens dit evenement staat de vraag centraal hoe de digitale transformatie en met name AI de AGF-sector momenteel en in de toekomst zal beïnvloeden. Zowel experts uit de sector als daarbuiten zullen hun inzichten en visie delen. Eric Harmsen zal bijvoorbeeld ingaan op de verschillen in online aankoopgedrag tussen jongeren en ouderen, terwijl Charida Dorder ons zal meenemen in de wereld van AI en digitalisering. Zij zal de impact op marketing binnen onze sector toelichten en een praktische demonstratie geven om te laten zien wat marketeers direct kunnen doen.
Roy van Beest, medeoprichter van Peax Data, zal een verdiepende sessie houden over het gebruik van AI in de voedsel- en landbouwsector. Jos Mans, projectmanager van Topgeschenken, zal inspiratie bieden van buiten de sector door meer informatie te geven over het gebruik van data intelligence bij Topbloemen en hoe zij ketenverkorting toepassen.
Programma
13.30 uur | Rondleiding Brightland Campus Venlo
14.30 uur | Programma door voorzitter NIMA FAM
14.45 uur | Eric Harmsen, GfK key, Stand van Zaken Digitale generatie en generatie Z
15.15 uur | Charida Dorder, AI en digitalisering en impact op Marketing AGF markt
16.00 uur | Implementatie ronde inclusief kennismaking
16.15 uur | Roy van Beest, PEAX Data, AI voor de Food en Agrisector
17.00 uur | Implementatie ronde
17:15 uur | Pauze – Netwerkborrel
17.30 uur | Presentatie buiten de AGF sector: Jos Mans, Topbloemen
18.00 uur | Implementatie ronde
18.15 uur | Afsluiting en start buffet
Het evenement vindt plaats op de Brightland Campus, een groeiende gemeenschap van bedrijven, startups, spin-offs, onderwijsinstellingen en onderzoeksinstituten in Venlo.
Klik hier om in te schrijven