Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Marcel Belt:

"Wij investeren alles wat we verdienen in marketing"

Marcel Belt miste in Nederland een ecomerk voor schoonmaakmiddelen met een vriendelijke uitstraling. Na aanmoediging van zijn drie dochters richtte hij in 2015 Marcel's Green Soap op. Inmiddels draait zijn Green Soap Company een jaaromzet van 13 miljoen euro.

Het bedrijf groeit razendsnel, zonder extern geld, maar met een slimme marketingstrategie. Aan MT/Sprout vertelt Marcel hoe het merk Marcel's Green Soap stap voor stap is opgebouwd. "Veel startups lenen geld om de vraag te stimuleren, maar wij investeren alles wat we verdienen in marketing."

Klik hier om het volledige artikel te lezen.

Bron: MT/Sprout (LinkedIn)

Publicatiedatum: