Eco-Groothandel investeert in winkelpresentatie

"Heel laagdrempelige mogelijkheid voor winkelier om duurzame non-foodproducten te verkopen"

Tholen - Bij Eco-Groothandel in Amsterdam zijn ze ervan overtuigd dat wanneer duurzame en milieuvriendelijke producten op de juiste manier gepresenteerd worden, dit bijdraagt aan een positieve koopervaring van de klant. Daarom is geïnvesteerd in mogelijkheden voor winkelpresentatie. "Na onze verhuizing zijn wij gestart met het bouwen van een showroom om hier niet alleen een deel van onze collectie te tonen, maar ook voor het ontwikkelen van winkelpresentaties, volledig naar wens van onze vertrouwde en nieuwe klanten", vertelt Rogier Jongman namens Eco-Groothandel.

Rogier naast de winkelpresentatie 'schoner wassen'. 

Rogier merkte dat ondernemers graag over willen stappen naar een duurzamer assortiment of hun aanbod willen uitbreiden. "De animo hiervoor is groot. Er is ook behoefte aan een manier om het verhaal achter deze producten eenvoudiger te vertellen aan de consument. Op een hippe en moderne wijze. Als we stappen willen zetten moeten we het samen doen, het aanbod verbinden. Zo ontstond het idee om met een goede mix van producten een eigentijds winkelconcept te ontwikkelen."

De laatste tijd is bij Eco-Groothandel dan ook geïnvesteerd in mogelijkheden voor winkelpresentatie. "Naast een interessant en onderscheidend aanbod bieden wij nu de mogelijkheid voor een volledig frisse winkelpresentatie, inclusief een promotiepakket bestaande uit posters, artikelinformatiekaarten en een kopkaart. Dit verzorgen wij allemaal voor de ondernemer."

Een voorbeeld is de winkelpresentatie 'schoner wassen'. Rogier: "Die bestaat uit een mix van onderscheidende wasmiddelen, bekende klassiekers, Do-It-Yourself artikelen en innovatieve wasmethodes, zoals de EcoEgg lijn en wasstrips van Yokuu en the Good Brand. Met onze krachtige winkelpresentatie onderscheid je jezelf als ondernemer en realiseer je extra traffic, het is een feest van herkenning voor jong en oud!"

Geschikt voor verschillende assortimenten
Rogier is ervan overtuigd dat dit concept ook voor andere productgroepen gaat werken. "We hebben nu een programma ontwikkeld waarmee we momenteel een viertal verschillende assortimenten kunnen promoten door middel van een presentatie. Op deze manier bieden we winkeliers een heel laagdrempelige mogelijkheid om duurzame non-foodproducten te verkopen. We hebben dit volledig op eigen initiatief ontwikkeld en gerealiseerd. We kunnen alles op maat uitproberen hier in Amsterdam, samen met de ondernemer. Na de lancering begin maart is de animo en de interesse van zowel winkeliers als leveranciers enorm. We bedienen hiermee onze trouwen klanten en spreken ook een heel nieuw type ondernemer aan."

Voor meer informatie:
Rogier Jongman
Eco-Groothandel
Isarweg 10
1043 AK Amsterdam
020 2629464
rogier@eco-groothandel.nl 
www.eco-groothandel.nl 


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.