Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Extra opbrengsten investeren we in het omlaag brengen van de externe kosten in de keten"

Pilot met True Pricing bij Triodos

Triodos Bank is deze week samen met cateraar Vermaat een pilot gestart met True Pricing: hierdoor krijgen medewerkers bij het afrekenen van melk, eieren en croissants in het bedrijfsrestaurant de keus tussen het betalen van de werkelijke of reguliere prijs.

De True Price pilot loopt de komende 3 maanden in de Triodos-kantine, en in die van 12 andere bedrijfsrestaurants. "De Universiteit van Wageningen onderzoekt dan het gedrag en de reacties van onze medewerkers op de true price van melk, eieren en croissants. Wat er gebeurt met de extra opbrengsten? Die worden geïnvesteerd in het omlaag brengen van de externe kosten in de keten. Wij doen dat in samenwerking met onze leverancier en klant De Veldkeuken die brood levert voor ons restaurant." 

Bron: LinkedIn Triodos Bank

Publicatiedatum: