Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Onderzoek Supermarkt en Ruimte

Online marktaandeel Picnic gelijk met Albert Heijn

Het online marktaandeel van Picnic is inmiddels gelijk aan dat van Albert Heijn. Het is de eerste keer dat de marktleider de online koppositie moet delen met een andere formule. Beide formules zitten rond de 38 procent. Jumbo moet het doen met ongeveer 20 procent. Dat blijkt uit een presentatie van het platform Supermarkt en Ruimte en onderzoeksbureau Locatus op de vastgoedbeurs Provada in de RAI in Amsterdam.  

Lees hier het volledige artikel op Distrifood

Publicatiedatum: