Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Yumeko en Puur Mieke in de prijzen bij Shopping Awards

Op dinsdag 7 juni 2022 worden de Shopping Awards 2022 uitgereikt tijdens een gala-avond in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee. Er waren diverse categorieën waarin gouden, zilveren en bronzen awards werden toegekend aan webwinkels. Yumeko won de DS Smith Duurzaamheid Award en Puur Mieke ging met een bronzen award in de categorie Eten & Drinken naar huis.

In de categorie ‘Eten’ won Puur Mieke de prestigieuze bronzen award. Puur Mieke mag zich hiermee voor de 5e keer op rij een van de beste webwinkels van Nederland noemen in haar branche.

Puur Mieke is gevestigd in het Brabantse Boekel en een initiatief van Mieke Hendriks. Met de webshop wil zij iedereen op een eerlijke en betrouwbare manier adviseren in het gebruik van pure producten. Alle producten in de webshop zijn persoonlijk door Mieke nagekeken en zijn glutenvrij, lactosevrij, sojavrij, gistvrij, gmo-vrij en bpa-vrij. Ook zijn alle producten vrij van geraffineerde suiker, vrij van slechte e-nummers, waar mogelijk biologisch en vrij van weekmakers.

Je vindt in de webshop niet alleen alles over voeding en supplementen, maar ook verzorgingsproducten, gebruiksartikelen en boeken. Daarnaast houdt Mieke ook een blog bij waar ze uitgebreide informatie deelt over verschillende onderwerpen, plus een scala aan gezonde recepten.

Bestellingen worden plasticvrij en zo milieuvriendelijk mogelijk verpakt. Er wordt hiervoor uitsluitend gerecycled papier gebruikt. Zelfs glaswerk wordt verpakt met speciaal gestanst papier. Om pakketjes stevig dicht te plakken wordt er plasticvrije ECOtape gebruikt, waardoor de gehele verpakking bij het oud papier kan. 

Mieke Hendriks is begonnen in haar tuinhuisje. "In het begin deed ik alles zelf, de producten beheren op de webshop en het inpakken en het verzenden. Inmiddels is het gegroeid naar een bloeiend bedrijf met negentien medewerkers." De klanten krijgen bij elke bestelling een persoonlijk handgeschreven kaartje. Vaak krijgen ze er ook een sample bij, van iets wat ze kunnen uitproberen.

Ondanks de groeiambities blijft klantenservice het belangrijkste. "Als die goed is, komen mensen vanzelf terug naar onze webwinkel. We willen graag de gezonde bol.com van Nederland worden, een begrip als het ware."

marketing@puurmieke.nl en www.puurmieke.nl 

Voor meer informatie: www.shoppingawards.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven