Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Holland & Barrett nieuwkomer in top 10 van meest klantvriendelijke bedrijven

De gezondheidswinkelketen Holland & Barrett is voor het eerst binnengekomen in de top 10 van meest klantvriendelijke bedrijven in Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van MarketResponse, dat sinds 2007 online de klanttevredenheid meet. Debbie Vermorken, head of Benelux customer service en Christa de Wal, head of marketing Benelux delen de belangrijkste succesfactoren die aan deze groei hebben bijgedragen.

Top 10 van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland 2022:

  1. Rituals
  2. Bol.com
  3. Efteling
  4. Zooplus
  5. Wehkamp
  6. Simyo
  7. Picnic
  8. Kaartje2go
  9. Holland & Barrett
  10. DSW

"Wat steeds terugkomt in de klantwaardering is dat mensen vinden dat ze in de winkel goed worden geadviseerd. Door deskundige medewerkers die echt geïnteresseerd zijn in wat het beste is voor de klant. Dat is het beste compliment dat je kunt krijgen. Dat bereiken we door heel veel tijd aan opleidingen te besteden, zowel vakinhoudelijk als op het gebied van klantcontact. NPS en mystery shopping krijgen eveneens veel aandacht. Het optimaliseren van de klantbeleving gaat continu door, ook in teams en het MT. De klant is koning."

Publicatiedatum: