Fotoreportage toont bio-aanbod op eerste Voorjaars Handelsbeurs Foodspecialiteiten

Tholen - De eerste editie van de Voorjaars Handelsbeurs Foodspecialiteiten vond op 14 en 15 maart plaats in Expo Houten. Al vele jaren organiseren de diverse groothandels en merken in deze periode zelf een voorjaarsbeurs. Dit keer is centraal in Nederland een voorjaarsbeurs georganiseerd, waar grote en kleine merken en groothandels contact konden leggen met ondernemers die werken met foodspecialiteiten. De beurs was vooral gericht op de feestdagen van het voorjaar, zoals Pasen, Pinsteren, Hemelvaart, Vaderdag en Moederdag. Bezoekers konden gericht inkopen doen en lieten zich inspireren door het veelzijdige aanbod.

Biojournaal maakte een fotoreportage van het biologische aanbod op de Voorjaars Handelsbeurs Foodspecialiteiten. Klik hier om deze fotoreportage te bekijken.

De stands van Organic Flavour Company, Mont Blanc Foods, Voets Specialiteiten en 's Lands Beste.

Met 68 exposanten was deze beurs een stuk kleiner dan de Vakbeurs Foodspecialiteiten die het afgelopen jaar op 27 en 28 september gehouden is (daar stonden iets meer dan 200 exposanten). Daardoor stonden alle exposanten van de Voorjaars Handselbeurs in één hal. In het midden van de hal was een Marktplein ingericht. En de achterste wand werd volledig ingevuld door Voets Specialiteiten uit Schijndel. Er heerste een gemoedelijke sfeer op de beurs, mede doordat hij redelijk kleinschalig was van opzet.

Op de beurs stonden verschillende nieuwe producten en merken. Abma's bijvoorbeeld met een ruim aanbod aan biologische olijfolie-varianten en kruidenazijnen. Mont Blanc Foods presenteerde op de beurs de Belgische softdrink Razzle, gloednieuw in hun aanbod. En wat te denken van biologisch jackfruit in pulled pork textuur van Rootzz of Nature? Bij Agropošta werd duidelijk dat ze de lijn met ijslollies binnenkort gaan uitbreiden met een nieuwe smaak.

En op deze foto's: Abma's, DeliSouth, Rootzz of Nature. 

Bij Gkazas olijfolie vertelden ze de bezoekers meer over de nieuwe abonnementsvorm. En bij 's Lands Beste kon men proeven van de nieuwste bio-sapvariant Appel-Zwarte Bes. Foodelicious Wholesale toonde diverse nieuwe bio-merken in het aanbod, waaronder Millésime en het al eerder genoemde Agropošta.

De beurs gaf ook nieuwkomers in het delicatessenkanaal de kans om het zeer gerichte publiek kennis te laten maken met hun producten. Organic Flavour Company maakte bijvoorbeeld graag van deze gelegenheid gebruik voor de merken Natural Temptation en iDo!. Ook voor Abma's was dit een mooi moment om de producten aan het delicatessenkanaal te presenteren.

Klik hier om de fotoreportage te bekijken. 

Voor meer informatie over de beurs: www.vakcentrum.nl


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven