Herman Jonker, De Vlasschuur:

"De inzet van backoffice is vaak een praktische uitdaging"

Tholen - "Wij zien dat ondernemers vaak druk zijn met het verwezenlijken van hun commerciële droom en dat de inzet van backoffice dan best een uitdaging is of kan zijn. Hierin kunnen en willen wij ze ontzorgen", aan het woord is Herman Jonker, accountmanager bij De Vlasschuur in Nieuw Beijerland. Hij geeft aan dat ze ook graag biologische bedrijven willen ontzorgen in hun bedrijfsprocessen. "Mede omdat zij een mooie missie hebben die vaak extra tijd kost."

"We gaan graag aan de slag voor bedrijven en ondernemers die in de bio-branche actief zijn. Wij krijgen energie van het feit dat zij daardoor meer tijd hebben om zich met de dagelijkse praktijk bezig te houden. De inzet van backoffice is vaak een praktische uitdaging, wij bieden hiervoor de oplossing. Doordat wij flexibel werken voor meerdere opdrachtgevers, zijn wij fulltime beschikbaar voor de parttime werkzaamheden van de backoffice. Wij kunnen onder andere alle communicatie rondom de order-, goederen-, en facturatiestroom voor hen regelen."

Eén van de opdrachtgevers van De Vlasschuur die actief is in de bio-branche is Sore BV. Herman: "Sore is de leverancier van biologische Baby- en Junior Maïsfingers. Remi Hooyman, eigenaar, heeft bewust gekozen om zijn backoffice onder te brengen bij De Vlasschuur, zodat hij zichzelf meer kan richten op de langetermijnstrategie van Sore. Tot slot zit het grote voordeel voor Remi in de flexibiliteit van deze dienst, en het feit dat hij hiervoor geen eigen personeel hoeft aan te nemen."

Voor meer informatie:
Herman Jonker
De Vlasschuur
Marktveld 10
3264 AL Nieuw-Beijerland
06 57915708
hjonker@devlasschuur.nl 
www.devlasschuur.nl 


Publicatiedatum:
© /



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven