Tholen - Christiaan van Doornik heeft per 1 februari de dagelijkse leiding overgenomen bij de Green Soap Company, bekend van merken als Marcel's Green Soap en Driehoek. Christiaan neemt daarmee de rol over van Marcel Belt als 'Chief Soap Officer'. Oprichter Marcel Belt gaat zich meer richten op de internationale expansie en verdere groei van de onderneming.
Marcel geeft aan dat het een goed en natuurlijk moment is om het stokje aan Christiaan over te dragen. "Het is tijd voor de volgende stap met Green Soap Company, onder leiding van een nieuwe Chief Soap Officer. Na 6 jaar is het goed om wat meer afstand te nemen. Als je te lang aan de leiding staat kan je toch wat blinde vlekken ontwikkelen en daardoor kansen missen. Het is goed als ik wat minder dominant aanwezig ben binnen de organisatie, daardoor krijgen anderen meer de kans om zichzelf van hun beste kant te laten zien."
Wat zijn functienaam vanaf nu wordt? "Ik denk dat ik het voorlopig maar gewoon bij 'Founder' ga houden. Ik heb Christiaan het mandaat gegeven om op zijn eigen wijze verder te bouwen aan de Green Soap Company en de merken Marcel's Green Soap en Driehoek. Hij beschikt over de nodige categoriekennis en heeft ervaring met purpose marketing. En hij heeft kennis en ervaring als algemeen directeur. Christiaan komt over als een zeer capabel en prettig persoon en heeft als je het mij vraagt ook zeker de gunfactor."
Voor meer informatie: marcel@greensoapcompany.com en www.greensoapcompany.com