Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Natural Branding-technologie heeft zich in vijftien jaar bewezen

"Het lijdt geen twijfel dat het idee dat Laser Food in 2006 had om een effectieve methode te ontwikkelen om AGF-producten van een onuitwisbare markering te voorzien heel gek leek", herinneren ze zich bij Laser Food. "Er waren veel stemmen die zich keer op keer kritisch uitlieten over de voordelen van de lasertechnologie voor AGF-producten. Ze waren ten onrechte van mening dat het de levensduur van de gelabelde producten negatief zou beïnvloeden."

"Niet alleen de 15 jaar dat we onze Natural Branding technologie nu al implementeren, maar ook de tientallen klanten die we over de hele wereld hebben en de duizenden tonnen gelabelde AGF-producten van alle soorten in tal van supermarkten in heel Europa tonen aan dat die kritische stemmen het bij het verkeerde eind hadden."

"Vandaag de dag hebben de beste bedrijven in de agrovoedingssector onze machines om de onuitwisbare markeertechnologie Natural Branding te implementeren. Het is de enige gepatenteerde markeertechnologie die ook ondersteund wordt door en de goedkeuring heeft van de Europese Unie." (zie verordening 510/2013 van de Europese Commissie)

Zoals altijd is er wel fraude, want niet alles is Natural Branding. "In elke opkomende sector duiken opportunisten op die makkelijke kansen zien liggen en proberen een product aan te bieden dat op het origineel lijkt, maar wel schade kan toebrengen aan de correcte technologie. Zoals we al in onze visie en missie in 2006 aankondigden, was en is onze technologie bestemd om toonaangevend te zijn. Of zoals onze slogan het uitdrukt: 'The new generation labeling'", luidt het verder bij Laser Food.

"Als je niet de juiste parameters hanteert die elk vers product afzonderlijk vereist, kan er schade worden toegebracht aan de houdbaarheid van de groenten of fruit. Dit risico willen de beste bedrijven niet lopen en ze laten het laseren dan ook over aan de deskundige handen van de Natural Branding technici van Laser Food. Supermarkten die samenwerken met onze klanten weten dat wij het verschil maken."

Dit jaar neemt het bedrijf samen met partner JBT weer deel aan Fruit Attraction (hal 3, stand 3D12). Daar zullen de innovaties worden getoond die het bedrijf heeft ontwikkeld op het gebied van beeldherkenning, automatische drukaanpassingen afhankelijk van de behoefte, nieuwe software die de gebruiker toelaat geheel zelfstandig te werk te gaan, enz.

Voor meer informatie:
Stephane Merit
Laser Food
+34 960 700 522
smerit@laserfood.es
www.laserfood.es

Publicatiedatum: