Jeroen Janssen wil met Crazy About Eggs vernieuwing brengen op de eiermarkt. Zo benadert het merk consumenten ook direct met een abonnementsmodel. Klanten in Amsterdam kunnen elke twee weken verse eieren thuisbezorgd krijgen. Utrecht, Rotterdam en Den Haag moeten binnenkort volgen. "Deze markt vraagt om innovatie", aldus Jeroen. "Er zijn zoveel leuke verhalen te vertellen en dingen te bedenken om consumenten te betrekken bij dit product."
Over de ambitie van Crazy About Eggs is hij duidelijk: "Het is onze ambitie om de infrastructuur van kip tot keuken om te bouwen naar een ervaring die past bij de huidige bewuste consument: de eggsperience noemen we dat binnen ons bedrijf."
Crazy About Eggs wil niet alleen Nederlandse consumenten bewust maken van wat écht goede eieren zijn. "We zijn al in gesprek met het Britse Waitrose, het Duitse Edeka en het Franse Leclerc. In het buitenland willen we net als hier gaan werken met een lokale infrastructuur van biologisch dynamische boeren."
Voor meer informatie: www.crazyabouteggs.com
Bron: Business Insider