Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Yog zonder hurt wint zilveren marketingaward

In augustus 2020 werd Abbot Kinney's van de Nederlandse Zuivel Organisatie en Belgische Confederatie van de Zuivelindustrie aangesproken over hun plantaardige yoghurt. Omdat die geen zuivel bevat, was het gebruik van het woord yoghurt volgens hen onrechtmatig. 

Samen met Blyde Benelux startte Abbot Kinney's daarop de opvallende 'Skip the hurt' campagne. Deze campagne is onlangs beloond met een zilveren Esprix Award in de categorie Small Budget.

Voor meer informatie: 
Wessanen Benelux BV - Abbot Kinney's
info@abbotkinneys.com
www.abbotkinneys.com