Yog zonder hurt wint zilveren marketingaward

In augustus 2020 werd Abbot Kinney's van de Nederlandse Zuivel Organisatie en Belgische Confederatie van de Zuivelindustrie aangesproken over hun plantaardige yoghurt. Omdat die geen zuivel bevat, was het gebruik van het woord yoghurt volgens hen onrechtmatig. 

Samen met Blyde Benelux startte Abbot Kinney's daarop de opvallende 'Skip the hurt' campagne. Deze campagne is onlangs beloond met een zilveren Esprix Award in de categorie Small Budget.

Voor meer informatie: 
Wessanen Benelux BV - Abbot Kinney's
info@abbotkinneys.com
www.abbotkinneys.com


Publicatiedatum:
© /



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Rss Twitter Instagram

© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven