Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Subtiele veranderingen, meer evolutie dan revolutie"

Bloemen, bijen en een vernieuwd design

Tholen - De nieuwe verpakkingen van Yogi Tea stromen nu binnen. "Dit gaat druppelsgewijs. In de meeste schappen zie je nu al een aantal nieuwe doosjes tussen de oude verpakkingen staan. Het gaat om subtiele veranderingen, meer evolutie dan revolutie dus", vertelt Arthur Zwart.

Arthur geeft aan dat de koopbereidheid van gebruikers en niet-gebruikers onderzocht is, voor de vernieuwing van het design en erna. "De koopbereidheid van de gebruikers steeg met 144% en die van niet-gebruikers met 93%. Een mooi resultaat dus." Wat is er nu precies veranderd? "Het logo is onder meer beter leesbaar. We hebben gekozen om deze te vergroten voor een sterker 'merkblok'. Ook staan er nu trefwoorden op de voorkant die het karakter van de thee beschrijven. De verpakking heeft ook een mat oppervlak gekregen. Dit geeft een meer natuurlijke look & feel." De doosjes zijn nu ook voorzien van perforatie, om de verpakking gemakkelijker te kunnen openen.

Hij geeft aan dat Yogi Tea bewust vasthoudt aan de kleurrijke verpakkingen, ondanks het feit dat er in de loop van de jaren steeds meer kleur in het theeschap is gekomen. "Wij introduceerden deze kleurrijke verpakkingen toen er nog weinig kleur in het schap was. Sindsdien is onze omzet aanzienlijk gegroeid. Hier staan we nog steeds volledig achter."

Voorjaarscampagne 2021
Een thee die direct in de nieuwe verpakking is verschenen, is de thee die bij de voorjaarscampagne van Yogi Tea hoort. Deze campagne draait dit jaar om de bij, met de 'Bee Happy' thee. Met deze thee ondersteunt Yogi Tea gericht de wilde bijen. Planten die als voedselbron erg geliefd zijn bij de wilde bijen, vormen de basis van deze thee. Het gaat om een bloemrijke melange met onder meer chamomile, lavendel en mint. Het theebedrijf voorziet in het kader van deze actie geselecteerde telers van nesthulpen.

Actie met bijenwasdoek
En als we het dan toch over de bijen hebben... Yogi Tea heeft momenteel een exclusieve actie bij Holland&Barret. Winkeliers die 48 dozen Yogi Tea inkopen ontvangen 12 bijenwasdoeken gratis. Bijenwasdoeken zijn het duurzame alternatief voor vershoudfolie. "Klanten krijgen bij aankoop van 4 dozen Yogi Tea een gratis bijenwasdoek. Hierbij mogen ze uit het gehele assortiment kiezen", aldus Arthur.

Voor meer informatie: arthur.zwart@yogiproducts.com en www.yogitea.com