Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne voor Britse bio-pindakaas in Nederland en België

Whole-Earth peanut butter is marktleider in Groot-Brittannië en sinds 2017 verkrijgbaar bij de Albert Heijn. Aan Lemon Scented Tea heeft moederbedrijf Wessanen gevraagd een merk- en campagneconcept voor de lange termijn te ontwikkelen voor Nederland en België.

It’s peanuts
In de nieuwe positionering staat de pure natuurlijke energie die je krijgt van Whole Earth centraal. Energie van pinda's, niks meer, niks minder. De campagne is gericht op een 'active outdoor lifestyle' doelgroep.

Klik hier voor de bijbehorende video. 

Nog een baantje, in het meer 
Zwemmen, fietsen en hiken. De social video campagne met drie enorm knappe prestaties in de buitenlucht, knipoogt naar de actieve buitenmens. Die graag gaan voor zo gezond en natuurlijk mogelijk.

Klik hier voor de bijbehorende video. 

Meer emotie, meer groei
Martijn Morsink, Marketing Director Wessanen: "Voor Whole Earth waren we op zoek naar een onderscheidend concept voor de lange termijn, die de juiste snaar bij onze (nieuwe) fans raakt. We leggen de link tussen de intrinsiek goede eigenschappen van onze producten en de actieve levensstijl van onze doelgroep. Met Lemon Scented Tea laten we merk én business groeien."

Klik hier voor de bijbehorende video. 

De eerste reclamecampagnes gaan live in mei en juni.

Voor meer informatie over de campagne (Lemon Scented Tea): Gijsbregt Vijn 

Publicatiedatum: