Consumenten zien Tony's Chocolonely alweer als het meest duurzame merk

Voor het vierde jaar op rij staat Tony's Chocolonely op 1 in de Sustainable Brand Index, die dit jaar voor het 11e keer wordt uitgebracht. In Nederland wordt het onderzoek achter de Sustainable Brand Index voor de vijfde keer gehouden. Sustainable Brand Index  B2C is een merkonderzoek naar duurzaamheid binnen de business-to-consumer markt in Nederland. Het onderzoek is gebaseerd op onderzoek onder Nederlandse consumenten en laat zien hoe merken worden gepercipieerd binnen hun milieu- en sociale verantwoordelijkheid.

De top-10 bestaat na Tony's Chocolonely achtereenvolgens uit De Vegetarische Slager (nieuw in de lijst), Greenchoice, ANWB, Zonnatura, IKEA, Vandebron, NS, ASN Bank en Eneco.

Klik hier om de hele ranking te bekijken.

Voor meer informatie: www.sb-index.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Rss Twitter

© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven