Brinkers presenteert nieuwe formule It’s My Life tijdens Biofach

Dit jaar vindt de BIOFACH plaats als een compleet online digitaal format. De vakbeurs voor biologische voeding is getransformeerd tot BIOFACH e-Special. Brinkers is een van de bedrijven die aan de beurs deelnemen. Claudine Vrooijink, Marketing Manager Brinkers: "We kijken er naar uit om deel te nemen aan de digitale Biofach. De nieuwe formule is een echte uitdaging voor veel van onze partners en voor onszelf. Het wordt een nieuwe manier om met onze klanten te communiceren en biedt een nieuwe kans om Brinkers als wereldleider in biologische chocoladepasta aan onze potentiële klanten te presenteren." 

So Vegan So Fine en La Vida Vegan

Nieuwe formule voor It’s My Life 
Naast het leveren van een breed assortiment biologische chocopasta's onder private label aan een groot aantal internationale retailers, is Brinkers (gevestigd in Nederland en meer dan 135 jaar geleden opgericht) de producent van onder meer de waarschijnlijk best verkochte biologische chocopastamerken in de wereld: La Vida Vegan en So Vegan So Fine. La Vida Vegan, het biologische, veganistische, Fairtrade, palmolievrije en glutenvrije assortiment van chocopasta's en verkrijgbaar in vijf varianten, wordt momenteel  vertegenwoordigd door exclusieve importeurs over de hele wereld. 

Naast La Vida Vegan presenteert Brinkers op de Biofach E-special ook de nieuwe formule van het zeer succesvolle merk It’s My Life: biologisch, fairtrade, glutenvrij, 30% minder suiker en gezoet met dadels. De nieuwe formule krijgt een nieuw en strak label design en is verkrijgbaar in drie varianten.

Afspraken en online proeverij
Brinkers begon al in de vroege jaren ‘90 met de ontwikkeling en productie van biologische chocoladepasta en neemt al sinds het prille begin van de beurs deel aan de Biofach in Nürnberg. "Hoewel we de ontmoeting met onze zakenpartners ‘live’ op de Biofach zullen missen, past het digitale formaat heel goed in onze strategie naar innovatie. De eerste reacties van onze klanten en potentials zijn erg positief en er zijn al veel afspraken gemaakt", zegt Claudine. 

"We hebben onze zakenpartners uitgenodigd om productmonsters te bestellen om er zeker van te zijn dat we samen een online proeverij kunnen doen. De uitnodigingen zijn verstuurd, onze area salesmanagers zijn er klaar voor, dus niets houdt ons tegen voor het realiseren van een succesvolle eerste online Biofach 2021 editie." 

Voor meer informatie:

Claudine Vrooijink
Brinkers Food
Marssteden 58
7547 AT Enschede
053 4282725
06 38331412
c.vrooijink@brinkers.com   
www.brinkers.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Rss Twitter

© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven