Hans Geels, directeur-bestuurder van Dille & Kamille:

'We komen er als merk sterker uit en zijn als organisatie toekomstbestendiger geworden'

Sinds woensdag kunnen consumenten in Nederlandse winkels kiezen voor Click&Collect. Bestellingen die bijvoorbeeld telefonisch of via de webshop gedaan worden, kunnen vervolgens afgehaald worden. De Dille & Kamille-winkels doen er ook actief aan mee. "Voor de klant klinkt dit waarschijnlijk heel logisch, aan de achterkant was dit een mega-klus. Een paar weken geleden hadden we dit echt niet voor mogelijk gehouden", aldus Hans Geels, algemeen directeur van Dille & Kamille.

"Het is ongelofelijk dat we dit samen met onze partners Magnus Black, AXI, XSARUS | Digital Commerce, RetailExperts en Flowmailer zo snel hebben kunnen realiseren. Dille & Kamille heeft dankzij deze experts een grote stap gezet in de digitalisering", meldt hij op LinkedIn.

"We hebben sinds onze oprichting in 1974 al veel crises meegemaakt. Iedere keer zijn we er als merk sterker uit gekomen. Dit is de eerste keer dat we er niet alleen als merk sterker uit komen, maar ook als organisatie toekomstbestendiger zijn geworden.
Met behulp van de techniek kunnen we nu onze klanten nog beter helpen en hen ook in deze vreemde tijd blijven inspireren", aldus Geels. "De winkels in België worden naar verwachting later deze maand aangesloten", geeft hij aan.

Bron: Linkedin


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven