Dit jaar organiseerden Bionext en BioAcademy voor het eerst de BioKennisWeek, de online editie van de Biobeurs. Vijf dagen vol met inhoudelijke workshops, de nieuwste productinnovaties en de laatste ontwikkelingen uit de biologische sector. Nu het evenement voorbij is en iedereen is bijgekomen kan de organisatie terugblikken op een hele mooie week met de 7 belangrijkste cijfers van de BioKennisWeek.
1 Er waren 2500 bezoekers op de BioKennisWeek
Een groot deel van deze bezoekers heeft vrij kort voor de beurs een kaartje besteld. Ook zijn er tijdens de BioKennisWeek nog kaartjes gekocht. Met de promotietickets erbij komt dit op een aantal van 2500 bezoekers.
2 Onze communicatie heeft 6 miljoen mensen bereikt
De BioKennisWeek is online flink aanwezig geweest, social media was een groot succes. Op social media is er veel aandacht geweest voor de BioKennisWeek, dit is deels te danken aan de deelnemende bedrijven en bezoekers die onze berichten in hun netwerk hebben gedeeld. Naast social media verscheen de BioKennisWeek ook in de nieuwsbrieven en op de sites van verschillende organisaties uit de agrarische sector. "Deze 6 miljoen is een mooie groei in vergelijking met vorig jaar, waar onze communicatie 5.3 miljoen mensen heeft bereikt."
Klik hier voor de rest van de feitjes.
Voor meer informatie: www.bio-beurs.nl