Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fruit Bites Carrefour Bio krijgt ook label

1 kg aardappelen Carrefour gekozen tot "Huismerk Product van het Jaar 2021"

Carrefour neemt voor de eerste keer deel aan de wedstrijd en wint het label “Gekozen Huismerk Product van het Jaar 2021” voor 7 productgamma’s van het merk Carrefour. 

Deze wedstrijd beloont de innovatie en de productkwaliteit die duizenden consumenten herkennen in producten van verschillende categorieën en kende het label toe aan 7 merkproducten van Carrefour, waaronder assortiment aardappelen 1kg, Fruit Bites Carrefour Bio en Assortiment vers fruitsap Carrefour.

"Het beste toegankelijk maken voor iedereen"
In lijn met haar missie - het beste toegankelijk maken voor iedereen - en in antwoord op haar ambitie om " leider te worden in de voedseltransitie voor iedereen", heeft Carrefour zich tot doel gesteld kwalitatief hoogstaande diensten, producten en voedsel aan te bieden die voor iedereen toegankelijk zijn. 

Op deze manier innoveert het merk en breidt het haar productaanbod uit. Het merk Carrefour wijzigt ook elk jaar veel producten, waarbij het haar recepten en voedingskwaliteit verbetert om aan de verwachtingen van haar klanten te voldoen en om een aanbod te creëren dat zowel gezond als lekker is. 

"De kwaliteit en de smaak van Carrefour-producten erkend door de Belgische consument"
De winnaars van het label "Gekozen Huismerk Product van het Jaar" werden door de Belgische consumenten volledig neutraal geëvalueerd. De onderzoeksmethodologie is gebaseerd op 2 testen: Ten eerste via een online studie met minstens 500 respondenten uitgevoerd door Nielsen, een erkende en onafhankelijke onderzoeksorganisatie. Ten tweede, via producttests, uitgevoerd in reële consumentensituaties door vrijwillige en neutrale consumenten.

Bron: Carrefour

 

Publicatiedatum: