Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Al honderden aanmeldingen voor eSPECIAL (17-19 februari 2021)

BIOFACH/VIVANESS 2022 start op dinsdag, zaterdag vervalt

Tholen - De organisatoren zijn tevreden over het animo voor de BIOFACH VIVANESS eSPECIAL (17-19 februari 2021). "We zijn pas op 9 december begonnen met het versturen van informatie. Er zijn nu al meer dan 600 aanmeldingen binnen en er zitten er nog honderden in de pijplijn. De sluitingsdatum voor aanmelden is 25 januari. Geïnteresseerde bedrijven moeten er dus snel bij zijn. De komende dagen zal het BIOFACH-team de eerste bevestigingen met logingegevens te versturen", vertelt Jacqueline Poppe van Beech Business Promotion.

Gevestigde namen en nieuwkomers uit Nederland
Ook vanuit Nederland is er de nodige interesse om deel te nemen aan de eSPECIAL. "De teller staat op zo'n 30 Nederlandse exposanten. Hierbij zitten de nodige bedrijven die de laatste jaren altijd van de partij waren, waaronder De Halm, Bonvita, Weerribben Zuivel, Yellow Chips, Brinkers, DO-IT, Baltussen, Doens Food Ingredients, De Katjang en Hug the Tea. Het is mooi dat zelfs de pioniers de stap naar online maken. Ook zijn er verschillende verrassende nieuwe spelers bij, zoals bijvoorbeeld  bij, zoals Grandpa’s Farm, Naïf Care en startups Foodspace en sKoon. Dat is erg leuk om te zien. Dit is toch de kans om er bij te zijn. Normaliter is het niet altijd even eenvoudig om een plekje op de beursvloer te bemachtigen en sommige bedrijven durven het niet aan. Nu is de drempel veel lager. Vanaf 950 euro kan elk biobedrijf zich aan het wereldwijde publiek tonen."

Jacqueline denkt dat het succes van een digitale beurs grotendeels afhankelijk is van de naam die het evenement al opgebouwd heeft. "Je moet het echt hebben van de naam om bezoekers te trekken. Daarom werkt dit digitale format vooral voor de evenementen met gevestigde namen."

eSPECIAL: gericht verbinden
Wat maakt het volgens haar interessant om deel te nemen aan de eSPECIAL? "Een matchmaking proces zorgt voor gerichte leads, waar je ook nog eens direct contact mee op kunt nemen: de bezoeker meldt nl. exact waar hij/zij naar op zoek is. De exposanten krijgen vervolgens een lijst van mensen die daadwerkelijk interesse hebben in hun producten. Zij kunnen dan via een chatfunctie direct contact opnemen en bijvoorbeeld samen een video call inplannen."

Voor de Novelty Stand kunnen exposanten nog tot en met vandaag (18 januari) aanmelden. De inschrijving voor de eSPECIAL sluit een week later, op maandag 25 januari."

Jacqueline is graag bereid om extra toelichting te geven over de mogelijkheden van de eSPECIAL. Ook is er veel informatie op de BIOFACH-website te vinden (informatie over de webinars, extra uitleg over het platform en YouTube-filmpjes). "We gaan dit jaar voor het online verbinden van de wereldwijde biologische vraag en aanbod. Ik hoop dan ook zoveel mogelijk 'bio-vrienden' via de video te kunnen zien of via de chat te kunnen spreken, want ik mis het contact met eenieder enorm!"

BIOFACH 2022: 15-18 februari
Afgelopen vrijdag maakte de beursorganisatie de datums voor BIOFACH en VIVANESS in 2022 bekend, namelijk 15 tot en met 18 februari. Opvallend is dat besloten is om de openingsdag naar dinsdag te verschuiven (in plaats van de woensdag). Daarmee komt de zaterdag als beursdag te vervallen. "Hiermee komen we zowel de exposanten als bezoekers tegemoet. Dit is voor iedereen veel prettiger", besluit Jacqueline.

Voor meer informatie: jacqueline@beechbp.nl en www.biofach.de