Chaudfontaine komt in België met bio-limonades

Dit jaar brengt Chaudfontaine nieuwe bio-limonades op de Belgische markt, met verschillende smaken en formaten. De eerste nieuwe bio-limonades zijn verkrijgbaar in twee verschillende smaken: Lemon Mint en Dark Berries, daar wordt in april nog een derde smaak aan toegevoegd: Orange.

Beeld: Coca-Cola

Nieuw jasje
Coca‑Cola wil Chaudfontaine opnieuw op de kaart zetten als Belgisch bedrijf en uniek natuurlijk mineraalwatermerk. Daarom breidt Chaudfontaine’s gamma uit, en biedt het merk vanaf nu ook bio-limonades aan. En daar hoort een nieuwe campagne bij: ‘Slow is good’, want het water van Chaudfontaine legt een bijzonder lange reis af waardoor het op een natuurlijke manier zonder uitgebreide behandeling rechtstreeks van de bron in de flessen belandt. De campagne benadrukt die trage, natuurlijke reis van 60 jaar, waarvoor de twee druppels in het nieuwe logo ook symbool zijn, en de puurheid van het water. Die traagheid is voor Chaudfontaine een grote troef.  

“De zoektocht van consumenten naar lokale en natuurlijke merken verbaast ons niet, want als consument worden we steeds meer bewust van de impact van ons koopgedrag op de economie en de planeet. Kijk maar naar de afgelopen maanden, toen Belgen meer dan ooit lokaal shopten om de kleine handelaars in de buurt te ondersteunen. Ons water wordt op een natuurlijke manier gefilterd en meteen gebotteld aan de voet van de Belgische Ardennen. Daarom komt Chaudfontaine in de huidige context perfect tegemoet aan de noden van de Belgen. We willen dan ook blijven investeren in Chaudfontaine als merk en ons portfolio uitbreiden zodat de consument naast ons mineraalwater ook van andere natuurlijke en lokale dranken kan genieten, zoals de komst van onze bio-limonades”, aldus Anouk Van Hauteghem, Belux Marketing Director bij Coca‑Cola Services in een persbericht.

Voor meer informatie: www.nl.coca-cola.be


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven