Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

ONOFF: lockdown of niet, geen stijl om stil te zitten

Het is rustig op straat. Niet alleen vanwege de lockdown, het hoort ook bij deze tijd van het jaar. Het liefst brengen mensen de feestdagen door met familie en goede vrienden. Dat is nu wat moeilijker dan normaal, maar ook met minder mensen kun je van een maaltijd een feestje maken. Misschien wel een Thais feestje. De redactie van Biojournaal zocht daarom even contact met Onno Stienen in Thailand. Onno is oprichter en eigenaar van ONOFF.

Hoe is het daar Onno?
"Het is hier behoorlijk normaal. Thailand heeft het virus tot nu toe goed buiten de deur weten te houden, dus alles is gewoon open. Maar aan kerst doen de Thai niet en nieuwjaar wordt wel een beetje gevierd, maar niet heel uitbundig. In april vieren de Thai hun eigen nieuwjaar en dat is groot!"

Hoe was 2020?
"2020 kenmerkt zich voor ONOFF door twee belangrijke gebeurtenissen. We hebben onze biologische instant noedelsoep Organic Instant Thai Rice Noodles gelanceerd. Dat was een grote stap en dat gaat gelukkig goed. Er wordt volop besteld, we krijgen hele goede feedback van winkels en horen dat benieuwde consumenten vragen waar ze de soep kunnen kopen."

"In 2020 zijn we als bedrijf ook weer op eigen benen gaan staan. We vormen nu weer direct het aanspreekpunt voor onze klanten en leveren zelf onze producten. Zo zien we de ontwikkelingen op de markt eerder en komen er sneller achter wat goed werkt. Dat is heel stimulerend voor onze motivatie en levert veel nieuwe plannen op."

Vertel!
"Wat ik je nog niet kan laten zien, is dat we een tiental nieuwe producten aan het ontwikkelen zijn, die in 2021 op de markt gaan komen. Daar vertel ik graag later een keer meer over. Maar wat je nu wel al kunt zien, is dat onze branding een verandering doormaakt."

"Neem onze vernieuwde ONOFF Coconutcream. Het eerste product dat nu in de nieuwe stijl op de markt verschijnt. We hoorden weleens dat onze producten niet goed herkenbaar waren in het schap, dat de namen niet goed te lezen waren. Waarschijnlijk omdat we ze er in 4 talen op hadden staan. Dat hebben we nu veranderd naar 1 naam voor de Europese markt. Dat is overzichtelijker en rustiger. Informatie over voedingswaarde en de ingrediƫnten staan er trouwens nog wel in meerdere talen op."

"Misschien nog wel belangrijker: het logo is veranderd. Het is wat moderner, maar heeft nog altijd de Thaise touch. We hopen dat onze producten nu beter te herkennen zijn in de winkel. Maar we zijn niet alleen met vormgeving bezig. We veranderen ook hier en daar de verpakking. Zo verdwijnen de losse zakjes voor soepen en curry's, dat worden doosjes. Fijn voor de winkeliers, want die doosjes kunnen ook rechtop staan. Je ziet, lockdown of niet, het staat hier niet stil!"

Voor meer informatie: 

+31 103073250
info@onoffspices.nl  
www.onoffspices.com   

Publicatiedatum: