Aurélie Gerth, woordvoerster Carrefour:

"Kwalitatieve producten zoals bio-groenten doen het nu enorm goed"

De Belgische supermarktketens zien dat de strengere coronaregels invloed hebben op het koopgedrag van de consument. DKW-producten, diepvriesproducten, zeep en zelfs wc-papier komen weer vaker in een winkelwagen terecht. Dit alles blijkt uit een rondvraag voor het Radio 1-programma 'De wereld vandaag'. Hamsteren zoals in maart gebeurt voorlopig niet. Aurélie Gerth, woordvoerster van Carrefour, geeft aan dat omdat restaurants en cafés gesloten zijn, mensen er voor kiezen om thuis meer uit te pakken: "We zien dat kwalitatieve producten zoals verse vis of biologische groenten het nu enorm goed doen", aldus Gerth.

Klik hier voor het volledige artikel. 

Bron: VRT NWS


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven