Vanaf nu kan niemand meer om ALDI heen. ALDI lanceerde maandag 21 september namelijk de nieuwe merkcampagne 'Natuurlijk wel. ALDI'. Met deze campagne geeft de discounter antwoord op alles waarvan de consument nooit had gedacht dat dit mogelijk zou zijn bij ALDI. Met deze campagne wil de supermarkt de Nederlandse consument (her)ontdekken hoe aantrekkelijk discount is.
ALDI geeft een nieuwe invulling aan eenvoud
75 Jaar geleden startten de Duitse broers Karl en Theo Albrecht hun discountsupermarkt met slechts 250 artikelen. En tot op de dag van vandaag is dit gedachtegoed de essentie van het bestaan van ALDI.
Breken met vooroordelen
"Natuurlijk wel, is de enthousiaste en trotse mentaliteit van ALDI. We laten zien dat kwaliteit niet onnodig duur of ingewikkeld hoeft te zijn. ALDI helpt de consument bij het besparen van tijd, geld en onnodig gedoe. Veel Nederlanders hebben bij ALDI nog steeds een ouderwets beeld van eenvoud dat gelijkstaat aan minder. Met deze nieuwe merkcampagne willen we de vooroordelen over ALDI wegnemen en Nederland verrassen", aldus Nienke van de Streek, Managing Director Marketing en Communicatie bij ALDI in Nederland.
Primeur op TV
De merkcampagne, die in samenwerking met reclamebureau INDIE Amsterdam is gemaakt, is gisteren gelanceerd op de winkelvloer, in de landelijke dagbladen, online, op radio en voor het eerst in de geschiedenis van ALDI, op TV in Nederland. Acteur, komiek en filmregisseur Diederik Ebbinge is de nieuwe stem van de ALDI- commercial.
Voor meer informatie: www.aldi.nl