De natuur beschermen door gezond en lekker te eten: dat is het uitgangspunt van de samenwerking tussen Yoghurt Barn en het Wereld Natuur Fonds. "Wist je dat consumenten actief bijdragen aan natuurbescherming dichtbij én ver weg wanneer zij vaker kiezen voor plantaardig eten? Om die reden bieden wij, naast de loei lekkere zuivel van de Nederlandse biologische Arla boeren, ook diverse plantaardige zuivelalternatieven. Zo kun je op meerdere manieren verantwoord genieten van al je lekkers! En weet je wat ook tof is? De komende maanden gaat een deel van de opbrengst van een aantal Yoghurt Barn producten naar het Wereld Natuur Fonds", vertelt Wouter Staal.
Yoghurt Barn staat voor feel-good food met een positieve impact. "Wat dat betekent? Dat we met onze Barns en producten een positieve impact willen hebben op klimaat, mens en dier. Met biologische en plantaardige zuivel willen we iedereen laten zien dat gezond en verantwoord eten hartstikke lekker én leuk is. De nieuwe samenwerking met WWF past hier dan ook heel goed bij, want samen willen we dit nóg toegankelijker maken."
Dit zegt Wereld Natuur Fond over de samenwerking: "Yoghurt Barn inspireert op een positieve en toegankelijke manier een brede groep mensen door te laten zien dat gezond en natuurvriendelijk eten lekker en leuk is."
Voor meer informatie: [email protected] en www.yoghurtbarn.nl